امروز: ۱۴۰۳/۵/۷
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
در برنامه بهار فیروزه ای مطرح شد:
کاهش ۱۵درصدی حوادث جاده ای/ اموزشهای امدادی برای همه مردم
دکتر سید مجتبی احمدی مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی دربرنامه بهارفیروزه ای گفت:امسال نوروز آرامتری نسبت به سال گذشته داشتیم به طوری که حوادث در کل ۱۳ درصد کاهش داشته و به طور مشخص حوادث جاده ای نیز۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۸:۵۹

از بازدید نماینده مردم کاشمر از پست ایمنی و سلامت نوروزی تا طرح ابتکاری چاپ عکس مسافران نوروزی روی قطعات چوب . شعبه کاشمر
ایستگاه سحاب سید حمزه اقدام به چاپ عکس مسافرین با نوشته به خاطر فرزندانتان ایمن برانید کرد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۷:۳

پیوستن ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای . شعبه کاشمر
حسن مدرس مقدم در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت نوروزی شهید نیکوکار به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوست .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۶:۵۶

امدادرسانی هلال احمر خراسان‌رضوی به 18 آسیب‌دیده 2 حادثه جاده ای
رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی امدادگران این جمعیت به 18 آسیب‌دیده 2 حادثه جاده ای پیش از ظهر چهارشنبه هشتم فروردین ماه در محور قوچان- چناران و جاده بردسکن به انابد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۱۶:۲۰

افزایش 40درصدی پست های جوانان در خراسان رضوی
سال گذشته 22 پایگاه جوانان جمعیت هلال احمر در نوروز 96 در سطح خراسان رضوی فعال بود که امسال این رقم به 32 پایگاه رسیده و افزایشی 40 درصدی پیدا کرده است؛ این نکته ای است که معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان از آن خبر می دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۱۵:۴۲

پایگاه جوانان تربت حیدریه پست برتر ملی شناخته شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه معاونت امور جوانان هلال احمر استان جزو 5 معاونت برتر کشور در این حوزه قرار گرفته است، گفت: در آخرین ارزیابی عملکردی صورت گرفته پست جوانان «شهید امدادگر محمد وطن‌پرست» تربت حیدریه به عنوان پست برتر ملی و استانی معرفی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۱۴:۴۸

خدمات‌رسانی 31 نیروی هلال احمر جوین در هجدهمین دوره طرح هلال بهشت
رئیس جمعیت هلال احمر جوین گفت: تعداد 31 نیروی جمعیت هلال احمر جوین در طرح هجدهمین دوره هلال بهشت در ایام نوروز 97 به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۱۱:۷

امدادرسانی به 4 زائر دچار گازگرفتگی در کمپ غدیر/نجات فرد مفقودشده در کوهستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: شامگاه سه شنبه هفتم فروردین ماه امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان به 4 زائر دچار گازگرفتگی در کمپ غدیر و فرد مفقودشده در کوه های فودنجان گناباد امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۹:۵۱

بازدید معاون پشتیبانی استان از پایگاه های جاده ای شهرستان رشتخوار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۹:۰

بازدید کارشناس امدادونجات مرکز ازپایگاه های امدادونجات جاده ای شهرستان رشتخوار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۹:۰