امروز: ۱۴۰۳/۵/۷
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
همکاری هزار و ۷۰۰ جوان عضو هلال احمر خراسان رضوی در طرح ایمنی و سلامت نوروز ۹۷/استقرار ۳۳ پایگاه ایمنی و سلامت نوروزی در مسیر زائران حرم رضوی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در ملی سلامت نوروزی 1397 بالغ بر یک هزار و 750 جوان عضو جمعیت هلال احمر همکاری دارند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۲۶

خدمت‌رسانی هلال احمر به بیماران بستری بیمارستان قائم
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد از حضور گروه و تیم سلامت‌یار داوطلب این جمعیت در بیمارستان قائم خبر داد و گفت: این گروه به منظور خدمت رسانی به بیماران بستری در بیمارستان قائم مشهد همکاری می کنند که بخشی از این بیماران، مصدومان حوادث نوروزی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۲:۴

بازدید نماینده سازمان امداد ونجات کشور و رئیس اداره عملیات استان از پایگاه امداد ونجات بین شهری شهید مطهری
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان: با عنایت به لزوم آمادگی پایگاه های امداد و نجات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در سطح کشور ، جناب آقای آسترکی نماینده سازمان امداد و نجات به همراه جناب آقای زارع رئیس اداره عملیات استان و آقای بیات کارشناس واحد عملیات استان جهت بازدید در پایگاه امداد و نجات شهید مطهری فریمان حضور یافتند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۱:۴۸

رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام:
فعالیت پایگاه‌های هلال احمر تربت جام به‌صورت مردمی و داوطلبانه
رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: در سطح استان 3 پایگاه 100 درصد مردمی و داوطلبانه فعال است که 2 پایگاه آن در تربت جام و یک پایگاه دیگر نیز در گناباد قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۱:۶

اجرای طرح فرشتگان رحمت درهلال احمر رشتخوار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۱:۰

امدادگران به 5 مصدوم 3 حادثه رانندگی محورهای استان امدادرسانی کردند
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به 5 مصدوم 3 حادثه رانندگی شامگاه یکشنبه 5 فروردین ماه در محورهای استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۰:۳

پرچم سفید و قرمز هلال احمر آرامش بخش مردم است
معاون نظارت و امورشرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ارائه خدمت توسط اعضا این جمعیت در پایگاه ها و پست های امدادونجات و جوانان در میسرهای مواصلاتی کشور گفت: خوشبختانه مردم پرچم سفید و قرمز هلال احمر را به عنوان پرچم آرامش بخش و اطمینان بخش می شناسند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۹:۵۱

بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پست های ایمنی و سلامت بردسکن
بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پست نوروزی شهید سید محمود شادی افروز
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۹:۱

خلاقیت جوانان بردسکنی گوی سبقت را از دیگران گرفت:
خلاقیت جوانان بردسکنی گوی سبقت را از دیگران گرفت
خلاقیت جوانان بردسکنی در پست امسال بی سابقه است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۸:۴۴

ساخت ماکت ترویج بهبود رفتارهای ترافیکی:
ساخت ماکت ترویج بهبود رفتارهای ترافیکی
ساخت ماکت توسظ اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در جهت ترویج رفتارهای ترافیکی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۸:۵