امروز: ۱۴۰۳/۵/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
اجرای طرح حمایتی واحد داوطلبان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۶ ساعت ۹:۴

گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
سلام بر یوم الله 26 مرداد سال 1369، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۶ ساعت ۸:۱۷

پیام تبریک به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی:
پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر سرخس به مناسبت 26 مرداد سالگرد ورود آزادگان، پرستوهای مهاجر به میهن گرامی باد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت ۱۳:۴۶

برگزاری کلاس امداد ویژه پرسنل نیروی هنگ مرزی شهرستان سرخس:
برگزاری کلاس امداد ویژه پرسنل نیروی هنگ مرزی شهرستان سرخس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت ۱۲:۴۹

برگزاری کلاس آشنایی با هلال احمر و امداد جهت دانش آموزان مناطق محروم
حسن پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت : روز گذشته مربیان این جمعیت در یک برنامه آموزشی به تدریس مباحث آشنایی با هلال احمر، سازمان امدادو نجات و پناهگیری در زلزله جهت دانش آموزان محروم پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت ۱۱:۵۳

واژگونی خودرو 2 کشته بر جای گذاشت
سخنگوی جمعیت هلال ‌احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده فاروج - قوچان دو کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت ۹:۱۸

تقدیر استاندار خراسان رضوی از اقدامات فوري و مؤثر هلال‌احمر در سیل اخیر
استاندار خراسان رضوی در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: انصافا هلال احمر استان در سیل اخیر خدمات چشمگیر و ارزنده ای در مناطق کلات، دره گز و نیشابور ارائه داد که جای قدردانی دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت ۸:۴۰

سامانه مجازی جذب داوطلبان در جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: برای اینکه بتوانیم داوطلبان را به‌موقع و به‌خوبی جذب کنیم نیازمند سامانه جذب هستیم تا داوطلبان به‌خوبی شناسایی شده و در مواقع نیاز به‌موقع جذب شوند و در این راستا سامانه جذب مجازی داوطلبان فعال می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ساعت ۱۴:۲۴

ارزشمندترین خدمت داوطلبانه؛ نجات جان انسان ها و تبلور آن در هلال احمر است
رئیس جمعیت هلال احمر در همایش علمی – کاربردی معاونین داوطلبان هلال احمر سراسر کشور، بالاترین خدمت داوطلبانه و تخصصی جمعیت را نجات انسان ها با استفاده از خدمات داوطلبانه عنوان و خاطرنشان کرد: تبلور اين ارزش، هلال احمر است و لازم است خدمت داوطلبانه و تخصصی در جمعیت هلال احمر، گسترش و توسعه یابد و جای خدمت وظیفه ای را پر کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ساعت ۱۳:۳۳

ذیقعـــده الحـــرام مـــاه رأفـت رضـــوی
ماه شریف ذیقعده که یازدهمین ماه قمری است از ماه های حرام بوده و منتسب به خاندان امام علی بن موسی الرضا (ع) و دارای مناسبتهای معنوی و مذهبی فراوان است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ساعت ۱۳:۲۳