امروز: ۱۴۰۳/۵/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
تقدیر معاون رییس جمهور از خدمات هلال احمر در سیل خراسان رضوی
دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز از مناطق سیل زده ی کلات و درگز بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۲ ساعت ۱۵:۱۲

وقوع سیل در منطقه روستای کارغش
باتوجه به بارش باران شدید در منطقه سفیدسنگ و اعلام مرکز کنترل عملیات استان ، یک تیم امدادی جمعیت هلال احمر فریمان بهمراه 3 نفر نجاتگر و خودروی نیسان در مورخ 20 مرداد 96 ، ساعت 19 به منطقه اعزام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۲ ساعت ۱۲:۴۴

برگزاری انتخابات دبیرواعضای شورای اجرائی کانون جوانان
برگزاری انتخابات دبیرواعضای شورای اجرائی کانون جوانان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۲ ساعت ۱۱:۵۴

تمديد مجدد مهلت ثبت نام در پذيرش دوره‌هاي کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه 1396
پيرو انتشار دفترچه راهنماي پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال 1396 در تاريخ 96/5/2 و اطلاعيه‌هاي مورخ 96/4/31 و 96/5/9 ضمن اعلام اصلاحات جديد ذيل در دفترچه راهنماي مذكور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۲ ساعت ۱۱:۳۳

9کشته و 4 مفقودی از سیل خراسان رضوی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: که دیروز صبح آمار مفقود شده‌ها 38 نفر بوده که تا کنون این آمار به چهار نفر کاهش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۲ ساعت ۸:۵۸

نجات 9 مفقودی سیل توسط امدادگران هلال احمر خراسان رضوی
رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با تلاش امدادگران این جمعیت 9 نفر از افراد مفقودشده در جریان سیل دیروز در یکی از روستاهای شهرستان سرخس پیدا شده و نجات یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت ۱۳:۳۵

توزیع اقلام اضطراری بین سیل زدگان خراسان رضوی
توزیع اقلام اضطراری میان سیل زدگان خراسان رضوی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت ۱۳:۲۲

گزارش تصویری/اعزام استاندار ، مدیرعامل هلال احمر و مدیران بحران خراسان رضوی به مناطق سیلزده کلات
گزارش تصویری/اعزام استاندار ، مدیرعامل هلال احمر و مدیران بحران خراسان رضوی به مناطق سیلزده کلات
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت ۱۲:۱۹

تعداد کشته های سیل خراسان رضوی به هشت نفر رسید و بیش از 200 نفر نجات یافتند
سخنگوی هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعداد کشته شدگان سیل عصر جمعه در این استان به هشت نفر رسید و احتمال افزایش آن وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت ۷:۵۸

برگزاری المپیاد آماده در خراسان رضوی با حضور معاون وزیر
آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات استانی المپیاد آماده با حضور 280 نفر از دادرسان دختر منتخب شعب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور دکتر فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت ۷:۲۶