امروز: ۱۴۰۳/۲/۷



لیست مطالب
برنامه های روز جهانی داوطلب در هلال احمر خراسان رضوی
به منظور پاسداشت روز جهانی داوطلب با مشارکت داوطلبان ،خیرین و اعضا برنامه های ویژه ای در سطح شعب استان اجرا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ساعت ۱۱:۴۷

اهدای 337 واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر خراسان رضوی
همزمان با فرارسیدن روز جهانی داوطلب با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون و حمایت از سلامت بیماران نیازمند به خون و فراورده های آن داوطلبان همیشه در صحنه در پایگاه ها حضور یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ساعت ۱۱:۰

تبریک مدیر عامل به مناسبت روز جهانی داوطلب
حضور مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در معاونت داوطلبان و تبریک روز داوطلب
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۸ ساعت ۱۳:۱۲

کارگاه آموزشی جستجو و باز پیوند خانواده ویژه رابطی:
کارگاه آموزشی جستجو و باز پیوند خانواده ویژه رابطین جمعیت هلال احمر استانهای گلستان،خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد مقدس پس از سه روز به کار خود پایان داد.
محمود رضا آبسالان معاون امور داوطلبان هلال احمر استان بیان داشت:دوره آموزشی باز پیوند خانواده در حوادث با حضور 35نفر از کارشناسان هلال احمر استان های خراسان رضوی،خراسان جنوبی،خراسان شمالی و گلستان و حضور اساتید کمیته بین المللی صلیب سرخ و معاونت بین الملل وبشر دوستانه هلال احمر کشور پس از سه روز در مشهد مقدس به کار خود پایان داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۸ ساعت ۱۱:۵۶

باز پیوند 797نفر به خانواده هایشان در اربعین حسینی:
باز پیوند 797نفر به خانواده هایشان در اربعین حسینی(ع)
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در حاشیه کارگاه جستجو و باز پیوند خانواده در سوانح از تحویل دادن 797نفر از زائرین اربعین حسینی به خانواده هایشان به عنوان طرح باز پیوند خانواده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۸ ساعت ۱۱:۴۷

دوره آموزشی جستجو و بازپیوند خانواده در سوانح در مشهد از تاریخ 20/8/98 آغاز شد
تقدیر رییس کمیته بین‌الملل صلیب سرخ در ایران از هلال احمر بابت تبادل ۵۰ میلیون پیام میان اسرا و خانواده‌هایشان در جنگ عراق مسئول کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران در دوره آموزشی جستجو و بازپیوند خانواده در سوانح در مشهد گفت: جمهوری اسلامی و هلال احمر ایران در مسئله بازپیوند خانواده همیشه نقش مهمی داشتند و قریب ۵۰ میلیون پیام در زمان جنگ با عراق تبادل شده است که اقدام ارزشمندی بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۳ ساعت ۱۲:۳۴

برگزاری اولین نشست تخصصی مددکاران داوطلب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی19 آبان ماه 1398
اولین نشست تخصصی خانه دواطلب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اولین نشست تخصصی مددکاران داوطلب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امروز ۱۹ ابان ماه در سالن اجتماعات زنده یاد بیژن دفتری برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۳ ساعت ۱۲:۲

رتو اشتوکر مسئول دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در:
رتو اشتوکر مسئول دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران:آمار باز پیوند خانواده نزدیک به هزار نفری در اربعین و موفقیت 98درصدی در ارتباط گمشدگان با خانواده هایشان خارق العاده است.
در حاشیه دوره آموزشی باز پیوند خانواده در حوادث که در شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است پس از گزارش دکتر محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان بیان داشت:من فعالیت های جستجو و باز پیوند خانواده را در کشورهای زیادی دیدم اما آمار باز پیوند خانواده نزدیک به هزار نفری در اربعین و موفقیت 98درصدی در ارتباط گمشدگان با خانواده هایشان خارق العاده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲ ساعت ۱۲:۴

ورود کاروان 1001مهربانی جمعیت نیشابور با عنوان ار:
ورود کاروان 1001مهربانی جمعیت نیشابور با عنوان ارمغان همدلی ویژه هموطنان سیل زده گلستان مورخ 17/9/98
ورود کاروان 1001مهربانی جمعیت نیشابور با عنوان ارمغان همدلی به جمعیت هلال احمر بندر ترکمن و تخلیه تجهیزات و اقلام ورزشی ملزومات بهداشتی و شیر خشک اهدایی خیرین. داوطلبین و جوانان جمعیت هلال احمر نیشابور بویژه شرکت روغن نباتی سه گل خراسان و اتاق اصناف ویژه مدارس سیلزده گمیشان در استان گلستان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۸ ساعت ۱۱:۱۹

ارائه خدمات حمایتی به 651 نفر از محرومین استان در :
ارائه خدمات حمایتی به 651 نفر از محرومین استان در شهریورماه
651 نفر از خدمات حمایتی معاونت داوطلبان هلال احمر استان در شهریورماه بهره مند گردیدند . به گزارش روابط عمومی معاونت داوطلبان هلال احمر استان خراسان رضوی به جهت توسعه مشارکتهای عمومی داوطلبین نوعدوست و خیر و نیکوکار استان در راستای دستگیری و التیام رنج های نیازمندان و خدمت رسانی به اقشار نیازمند و محروم طرح پنجره های امید در دو بخش حامیان سلامت و کرامت در سطح شعب اجرا می گردد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۱ ساعت ۱۲:۱۳