امروز: ۱۴۰۳/۲/۸



لیست مطالب
عواید باغ خونی از طریق هلال احمر به سیلزدگان می رسد/ دستگیری شهدای گوهرشاد مشهد از سیلزدگان
مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از راه‌اندازی سالن تئاتر در «موزه زنده زیارت» در مشهد خبر داد. به گزارش روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، «محمدعلی چمی‌گو» در نشست خبری دومین اجرای عمومی نمایش «باغ خونی» که صبح دیروز با حضور جمعی از هنرمندان این نمایش و اعضای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد، بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته این مؤسسه، یک سالن نمایش با ظرفیت 150 نفر در این موزه راه‌اندازی خواهد شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۵ ساعت ۱۳:۱

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی مهدیه مشهد برای سیلزدگان
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مبلغ ۵۰ درصد از وجوه نقدی اعطایی مردم به مهدیه مشهد برای جشن‌های نیمه شعبان در راستای دستگیری از خسارت‌های سیل‌زدگان در استان‌های کشور به ارزش پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمر واریز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴ ساعت ۱۱:۵۲

۶۰ درصد کمک‌های نقدی استان به سیل‌زدگان، کمک مشهدی هاست/۷۶ درصد جامعه خراسان رضوی شهر نشین است
تشکیل تیم‌های دوام ثامن برای مشهد با ۵۶۰۰ نفر آموزش دیده به عنوان داوطلبان شهرداری مشهد برای آمادگی حضور در حوادث و سوانح بی‌نظیر است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۸ ساعت ۱۰:۱۳

805 میلیون تومان کمک نقدی مردمی به سیل زدگان
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی از جمع آوری 805 میلیون تومان کمک های نقدی شهروندان خراسان رضوی به منظور کمک به سیل زدگان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۶ ساعت ۱۳:۲۵

تخصیص نیمی از سهم مبارک امام (ع) برای کمک به سیل زدگان
نصفی از سهم مبارک امام(ع) از سوی آیت ا.. سیدان با اجازه مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت ا.. سیستانی دامت برکاته به منظور کمک به سیل زدگان اختصاص پیدا نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۴ ساعت ۱۰:۳۸

حمایت هیئت فوتبال خراسان رضوی از سیل زدگان/ملبس شدن تیم داوری به کاور هلال احمر
سرمربی‌های دو تیم پدیده شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان و مالک باشگاه پدیده شهرخودرو و رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، کارت عضویت نمادین خود را از مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی دریافت کردند و به پویش #سیل_مهربانی پیوستند‌.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۴ ساعت ۹:۱۶

هلال احمر خراسان رضوی پیشگام در خدمت رسانی به سیل زدگان
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: مردم این استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در ۱۵۶ پایگاه هلال احمر به هموطنان سیل زده اهدا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۲ ساعت ۹:۲۲

کمک 520 میلیون تومانی خراسانی‌ها به سیل‌زدگان کشور
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خراسانی‌ها مبلغ 520 میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور اهدا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۹ ساعت ۷:۳۴

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:
مردم جهت کمک به سیل‌زدگان شمال کشور به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مراجعه کنند
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از جمع‌آوری‌های کمک‌های مردمی جهت کمک به سیل‌زدگان شمال کشور خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی هدایای مردمی را جهت کمک به سیل‌زدگان گلستان و مازندران جمع‌آوری می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۵ ساعت ۱۶:۵۴

برنامه‌های سازمان داوطلبان در نوروز ۹۸؛ از فرشتگان رحمت تا طرح کرامت سالمندان
از خوبی‌ها، مهربانی‌ها و کنش‌های خوب می‌گوید؛ طرح ملی فرشتگان رحمت، یکی از مهمترین برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر ‏در جهت تأمین و حمایت از سلامت و زندگی اقشار محروم و مبارزه با چالش‌های جهانی مانند فقر، گرسنگی است. جمعیت هلال‌‏احمر به وسیله این برنامه‌ داوطلبانه، شمار بسیاری از امکانات مادی و مالی و کارکنان خود را برای حمایت از افراد بی بضاعت و ‏ساکن در مناطق محروم کشور و حتی آسیب‌دیدگان از حادثه‌هایی همچون زلزله را در اختیار قرار داده است. این برنامه ‏شامل اعضای داوطلب و مددکارانی است که اختص
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ساعت ۹:۲۴