امروز: ۱۴۰۳/۲/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
4فوتی در حادثه غم انگیز محور سبزوار _ بردسکن
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه خودروی سواری در محور سبزوار - ششتمد - بردسکن و در پی آن آتش سوزی، تاکنون ۴ کشته بر جای گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۲ ساعت ۷:۴۶

هلال‌احمر خراسان رضوی سومین مانور امدادونجات را برگزار کرد
مانور تمام عیار امداد و نجات «ولایت» در منطقه شمال شرق کشور با حضور تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی و نیروهای امدادی از استان‌های خراسان شمالی و جنوبی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۱ ساعت ۱۳:۴۰

ارائه خدمت بزرگترین کاروان سلامت دندانپزشکی در مشهد مقدس
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی از برپایی بزرگترین کاروان سلامت دندانپزشکی با مشارکت گروه های جهادی و جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۰ ساعت ۱۶:۴۷

هماهنگی بین دستگاهی در مانور تمام عیار زلزله فرضی ۶/۲ ریشتر مشهد محک می‌خورد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از برگزاری تمرین مانور تمام عیار امداد و نجات در یک زلزله فرضی ۶/۲ ریشتری در بوستان بهار، منطقه خواجه ربیع مشهد در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه، با حضور دستگاه‌های خدمات رسان سه استان خراسان بزرگ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۰ ساعت ۱:۲۳

مانور تمام عیار امداد و نجات در مشهد برگزار می شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مانور تمام عیار امداد و نجات با استعداد مراکز هلال احمر سه استان کشور در مشهد برگزار می شود
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۰ ساعت ۱:۱۰

دیدار مدیران ستادی هلال احمر با خانواده امدادگر شهید حاج کریم پسندیده
رئیس سازمان امداد و نجات و مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی با خانواده شهید حاج کریم پسندیده دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱۹ ساعت ۷:۱۹

برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور درگز به قوچان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، دکتر محسن ذاکریان گفت : طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی (eoc) در ساعت ۱۶:۰۷ روز ۱۵ تیر ماه مبنی بر برخورد رخ به رخ دو دستگاه سواری سمند و تندر ۹۰ (ال ۹۰) در کیلومتر ۶۰ محور درگز به قوچان به عوامل پایگاه بین جاده ای شهید علی شیخ(تیوان) ، عوامل پایگاه متشکل از دو تیم عملیاتی آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱۶ ساعت ۱۳:۴۶

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم : :
تسهیلات سفر برای کارمندان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم در جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تخصیص اعتبارات درآمدی استان در تسهیلات سفر کارمندان این جمعیت تصویب شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱۵ ساعت ۲۲:۲۹

برای اولین بار:
جلسه مشترک هیئت مدیره استان های خراسان رضوی و گلستان
نشست مشترک هیئت مدیره استان های خراسان رضوی و گلستان به میزبانی استان گلستان در گرگان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱۵ ساعت ۲۲:۱۱

آزادی 11 زندانی جرائم غیر عمد به همت خیرین و تلاش داوطلبان جمعیت هلال ‌احمر خراسان رضوی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آزادسازی 11 زندانی جرائم غیر عمد به همت خیرین و تلاش داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱۵ ساعت ۱۵:۵۹

آیین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر درگز
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ،دکتر محسن ذاکریان مدیر عامل و حجت الاسلام والمسلمین اسد الله اسدی نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی جهت برگزاری آئین تکریم علیرضا سودمند و معارفه علی عطاری به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر درگز در فرمانداری شهرستان حضور یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱۰ ساعت ۱۹:۵۲

*روابط عمومی هلال احمر استان خراسان رضوی در رتبه سوم قرار گرفت*
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، پس از ارزیابی عملکردی در هفته هلال احمر ؛ روابط عمومی هلال احمر این استان درکنار استان گلستان از بین ۳۱ استان پس از یزد و بوشهر در رتبه سوم قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۶ ساعت ۱۷:۰

ابلاغ انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر درگز
علی عطاری بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر درگز منصوب شد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۵ ساعت ۸:۱۹

2 طرح هلال‌‌احمر در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از افتتاح یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و نیز بهره‌برداری از 15 خانه هلال در روستا‌های استان طی سال جاری خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۳۰ ساعت ۱۳:۴۸

آیت‌الله سبحانی: شعار هلال احمر به قلم وحی بیان شده است.
آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه قرآنی « وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى » گفت: شعار هلال احمر را خدا بیان کرده است ، اگر دیگران شعارشان را می نویسند ، شعار هلال احمر با قلم وحی نوشته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۹ ساعت ۸:۳۳