اخبـــار
برگزاری انتخابات کانونهای دانش آموزی در مدارس شهرستان درگز
) انتخابات کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر در 15 مدرسه سطح شهرستان درگز برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۰ ساعت ۱۰:۴۴

آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در مجتمع فرهنگی ورزشی بسیج
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز همزمان با هفته بسیج آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در مجتمع فرهنگی – ورزشی بسیج شهرستان با مربیگری آقای قاسم نوری زاده از مورخه 95/9/3برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۴ ساعت ۱۰:۲۶

امدادرسانی به زائرین کاروانهای پیاده امامزاده دیباج شیلگان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی حرکت کاروان پیاده از مورخه 95/8/29لغایت 95/8/30به مدت 2 روز به مقصد امام زاده دیباج واقع در بخش لطف آباد روستای شیلگان شهرستان درگز آغاز گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱ ساعت ۱۰:۲۱

برگزاری دوره تخصصی پیش بیمارستانی ویژه برادران
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز ،دوره تخصصی پیش بیمارستانی ویژه امدادگران برادر این شعبه از مورخه 95/8/29 در محل کتابخانه آستان قدس رضوی شهرستان در حال برگزاری می باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۳۰ ساعت ۱۰:۱۹

اجرای پروژه حمایتی و تهیه لوازم خانگی جهت خانواده نیازمند
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز پروژه حمایتی تهیه لوازم خانگی جهت اهدا به خانواده نیازمند و بی سرپرست با همکاری خیرین و اعضا داوطلبان در مورخه 95/8/25 در بخش نوخندان روستای خنلانلو اجرا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۶ ساعت ۹:۲۲

بازدید از کتابخانه شهید بهشتی با حضور کانون غنچه های هلال مهد کیمیا
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز همزمان با روز کتاب و کتابخوانی اعضای کانون غنچه های هلال مهد کودک کیمیا در مورخه 95/8/24 از کتابخانه شهید بهشتی شهرستان بازدید نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۴ ساعت ۱۳:۳۶

آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در آموزشگاه فریدون
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز همزمان با هفته سازمان جوانان آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در آموزشگاه فریدون با مربیگری خانم دهقان از مورخه 95/8/22 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۲ ساعت ۱۳:۰

آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در پارک ملت
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز همزمان با هفته سازمان جوانان آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در پارک ملت شهرستان با مربیگری آقای قاسم نوری زاده از مورخه 95/8/20برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۱ ساعت ۱۰:۰

آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در آموزشگاه شهید جابلی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان درگز همزمان با هفته سازمان جوانان آموزش امداد و کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات ویژه ماه محرم و صفر در آموزشگاه شهید جابلی چاپشلو با مربیگری آقای قاسم خلیلی از مورخه 95/8/19 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۰ ساعت ۱۳:۳۳

بازدید اعضای کانون دانش آموزی آموزشگاه فریدون از جمعیت هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، همزمان با هفته سازمان جوانان اعضای کانون دانش آموزی آموزشگاه فریدون در مورخه 95/8/19 از جمعیت هلال احمر شعبه و واحد جوانان بازدید نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۹ ساعت ۱:۰

جلسه هم اندیشی و تجلیل از اعضا به مناسبت هفته سازمان جوانان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، همزمان با شصت و نهمین سالگرد سازمان جوانان هلال احمر جلسه هم اندیشی و تقدیر و تشکر از دبیران و اعضا فعال کانونهای جوانان و دانشجویی در مورخه 95/8/16 در مکان دفتر ریاست شعبه برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۶ ساعت ۱۲:۲۸

توزیع اقلام کانونهای دانش آموزی همزمان با هفته سازمان جوانان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، همزمان با هفته سازمان جوانان اقلام کانونهای دانش آموزی که شامل کیف امداد و کمکهای اولیه و کاور دانش آموزی بود از مورخه 95/8/15در بین 11 مدرسه عضو کانون دانش آموزی هلال احمر شعبه با مشارکت اعضا فعال جوانان و داوطلبان توزیع گردید تا در مدارس نگهداری و دربرنامه ها مورد بهره برداری قرار گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۵ ساعت ۱۲:۱۸

بازدید اعضای کانون دانش آموزی آموزشگاه علامه مجلسی از جمعیت هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، همزمان با هفته سازمان جوانان اعضای کانون دانش آموزی آموزشگاه علامه مجلسی در مورخه 95/8/15 از جمعیت هلال احمر شعبه و واحد جوانان بازدید نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۵ ساعت ۸:۳۴

برپایی ایستگاه نقاشی به مناسبت روز دانش آموز
همزمان با روز 13 آبان ماه و گرامیداشت آن ایستگاه نقاشی با موضوع روز دانش آموز در مسیر راهپیمایی برپا گردید در این برنامه که برگ های نقاشی بین دانش آموزان ابتدایی و مهدها متناسب با سن توزیع گردیده بود به بهترین نقاشی در رده سنی 3 نفر انتخاب و جوایز اهداء گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۳ ساعت ۱۳:۰

برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت روز دانش آموز
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، همزمان با سیزده آبان ماه ، روز دانش آموز ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی در محل میدان جهاد شهرستان برپا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۳ ساعت ۱۳:۰