اخبـــار
برگزاری کلاس آموزشی عمومی امداد و عمومی نجات
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ یک دوره کلاس آموزشی عمومی امداد و عمومی نجات از مورخه 95/5/23 ویژه برادران در مکان کتابخانه امام رضا (ع) برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت ۱۲:۵

برپایی ایستگاه سنجش سلامت به مناسبت دهه کرامت
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با دهه کرامت و اجرای طرح شوق رویش چادر سنجش ایستگاه سلامت در مورخه 95/5/22 در محل مصلی نماز جمعه برپا گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت ۱۱:۰

برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با اهداف و اصول هفت گانه و امداد و کمک های اولیه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با دهه کرامت کلاس آموزشی آشنایی با اهداف و اصول هفت گانه هلال احمر و امداد و کمکهای اولیه ویژه دانش آموزان در محل کانون پرورش فکری کودکان شهرستان درگز برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت ۱۱:۱۵

برگزاری کلاس امداد و کمکهای اولیه 22 ساعته در روستای جلفان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با دهه کرامت و اجرای طرح شوق رویش کلاس امداد و کمهای اولیه 22 ساعته باحضور اهالی روستا جلفان برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت ۱۱:۴۵

برگزاری کلاس امداد و کمکهای اولیه 22 ساعته در کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور درگز
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با دهه کرامت و اجرای طرح شوق رویش کلاس امداد و کمهای اولیه 22 ساعته با حضور مربی امداد آقای زاهد و با شرکت تعداد 22 نفر از پرسنل ، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور درگز در محل دانشگاه برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت ۱۰:۵۳

اجرای زنجیره انسانی نه به اعتیاد در هلال احمر درگز
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرشهرستان درگز ، به مناسبت روزجهانی مبارزه بامواد مخدر، اعضای جوانان این شهرستان طرح سراسری نه به اعتیاد را با تشکیل زنجیره انسانی در محل میدان آزادی شهرستان اجرا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۳ ساعت ۱۰:۲۱

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، دو دوره کلاس امداد و کمک های اولیه در فرهنگسرای آستان قدس از مورخه 95/4/22 به مربیگری خانم دهقان و آقای نوری زاده برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۲ ساعت ۱۱:۲

برگزاری دوره های امداد و کمک های اولیه در کانون صیاد شیرازی کمیته امداد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، یک دوره امداد و کمکهای اولیه از مورخه95/4/20 آغاز گردیده و هم اکنون در کمیته امداد شهرستان در حال برگزاری می باشد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۰ ساعت ۱۰:۰

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، یک دوره آموزشی امداد 22 ساعته در محل کلاسهای آموزشی مرکز اداری جمعیت هلال احمر شعبه درگز به مربیگری خانم حجی زاده از تاریخ 95/4/20برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۰ ساعت ۹:۳۰

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور کارشناس نیروی انتظامی و با شرکت 33 نفر از اعضا جوانان در19 تیرماه سال جاری در محل کلاسهای آموزشی مرکز اداری جمعیت هلال احمر درگز برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۹ ساعت ۱۳:۶

شرکت پرشور پرسنل و اعضا در راهپیمایی روز قدس
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، پرسنل ، اعضا شورای اجرایی ، اعضا جوانان ،داوطلبان و امداد در مورخه 95/4/11 در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته و در پایان راهپیمایی در مراسم پرفیض جمعه شرکت نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۲ ساعت ۱۳:۲

اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ طرح همای رحمت در شب بیست و یکم ماه رمضان با کمک پرسنل ، خیرین و اعضا داوطلبان جمعیت اجرا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت ۱۳:۲۹

برگزاری جلسه شورای اجرایی
اولین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر درگز با حضور اعضاء روز سه شنبه مورخه 95/4/1 ساعت 18 برگزار گردید,
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت ۱۳:۴۸

برگزاری دوره های امداد و کمکهای اولیه و پیشگیری از مخاطرات در ایام ماه مبارک رمضان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با ماه مبارک رمضان دوره های امداد و کمکهای اولیه و پیشگیر ی از مخاطرات از مورخه 95/3/18 آغاز گردید و هم اکنون در پایگاه دارالقران شهرستان و مرکز اداری جمعیت در حال برگزاری می باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۹ ساعت ۱۳:۸

اجرای پروژه حمایتی در ماه مبارک رمضان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پروژه حمایتی و تحویل وسایل منزل وبسته های خوراکی با همکاری خیرین و داوطلبان جمعیت به خانواده نیازمند در روستای دهشت از توابع بخش چاپشلو در مورخه 95/3/18 اهدا گردید%
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت ۱۳:۱۲