اخبـــار
برگزاری اردوی یک روزه دانشجویان جدیدالورود
برگزاری اردوی یک روزه دانشجویان جدیدالورود به مناسبت استقبال از دانشجویان جدید الورود و همزمانی آن با ماه محرم وهفته کاهش بلایای طبیعی اردوی یک روزه با همکاری دانشگاه و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور درگز در محل اردوگاه آبگرم در مورخه 94/7/26 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت ۱۳:۰

نجات کوهنوردان در هوای مه آلود
اعت18 مورخه94/7/24 در پی تماس تلفنی یک نفر از کوهنوردان با رئیس هلال احمر درگز مبنی بر گرفتار شدن 13 کوهنورد در ارتفاعات پارک ملی تندوره, بلافاصله یک گروه از نجاتگران هلال احمر وپرسنل محیط زیست به منطقه اعزام وبعد از جستجوی اولیه به علت شرایط هوای مه آلود موفق به یافتن کوهنوردان نگردیدند,با توجه به شرایط آب وهوایی وبارش باران وهوای مه آلود وسختی شرایط خصوصا سردی هوا وتاریکی شب به همکاری یک گروه نجاتگران هلال احمر ونیروهای محلی ومحیط بان با کسب اطلاع از محلهای عبور قبلی کوهنوردان وآخرین محل استقر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۴ ساعت ۱۸:۰

برگزاری مانور فرضی زلزله در مهد کودک افتخاری غنچه های هلال رنگین کمان
همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور فرضی زلزله در مورخه 94/7/23 با همکاری مرکز بهداشت و مهد کودک افتخاری غنچه های هلال رنگین کمان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۳ ساعت ۱۲:۲۳

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان غنچه های هلال
به مناسبت هفته ملی کودک کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان در مورخه 94/7/21 در سالن الغدیر اداره ارشاد اسلامی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۱ ساعت ۱۳:۹

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه و اطفای حریق
به مناسبت هفته ملی کودک و تقارن آن با هفته کاهش بلایای طبیعی یک دوره کلاس آموزشی امداد و کمکهای اولیه و اطفای حریق در مورخه 94/7/19 در محل کانون پرورش فکری کودکان واقع در پارک شادی با حضور مربی امداد و کارشناس آتش نشانی برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت ۱۲:۵۲

برگزاری مانور نمایشی زلزله (کودک ،ایمنی و سلامت )
به مناسبت هفته ملی کودک و همزمانی آن با هفته کاهش بلایای طبیعی مانور فرضی زلزله در مورخه 94/7/18 به همت امور جوانان جمعیت هلال احمر درگز و با همکاری مهدهای کودک به اعضاکانون غنچه های هلال و کودکان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت ۱۲:۴۹

اجرای طرح دست های مهربان
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک طرح دست های مهربان با حضور اعضا جوانان ، غنچه های هلال و عموم مردم در مورخه 94/7/16 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۶ ساعت ۱۲:۴۷

آموزش امداد و کمکهای اولیه ، پناهگیری و خروج ایمن به غنچه ها
به مناسبت هفته ملی کودک آموزش امداد و کمکهای اولیه ، پناهگیری و خروج ایمن قبل از برگزاری مانور آموزشی زلزله در مهدهای کودک کیمیا و گل نرگس در مورخه 94/7/16 با حضور مربیان امداد برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۶ ساعت ۱۲:۴۴

شرکت غنچه های هلال در جشن روز جهانی کودک
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک جشنی در سالن تختی شهرستان درگز در مورخه 94/7/15 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۵ ساعت ۱۲:۴۱

آشنایی غنچه ها ی هلال با هشدارهای پلیس
به مناسبت هفته نیروی انتظامی کلاس آموزشی آشنایی با هشدارهای پلیس در کانون غنچه های هلال مهد کیمیا و گل نرگس در مورخه 94/7/13 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۳ ساعت ۱۲:۳۸

اجرای طرح ملی ارمغان مهر
در راستای اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و با هدف تامین بخشی از نیازهای آموزشی کودکان و نوجوانان دانش آموز ، طرح ملی ارمغان مهر با همکاری اعضا جوانان، داوطلبان و خیرین در مورخه 94/7/5در مدرسه 15 خرداد روستای جان آباد اجرا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۵ ساعت ۱۲:۰

برگزاری دوره آموزش همگانی 48 ساعته به مناسبت هفته دفاع مقدس
یک دوره آموزش همگانی از تاریخ 94/7/4 جهت پرسنل اداره برق شهرستان درگز در محل مرکز اداری امدادی جمعیت هلال احمر درگز برگزار گردید در این دوره آموزشی پرسنل اداره برق با مباحث احیای قلبی ریوی و ... آشنا می شوند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت ۸:۳۰

بارش باران و باز هم حادثه آفرین
در پی بارندگی باران مورخه 94/6/5 ساعت 16:30 یک دستگاه خودرو پژو پارس با تریلی برخورد کرد که در این حادثه چهار نفر مصدوم بجای گذاشت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۵ ساعت ۱۶:۳۰

تصادف در ساعات اولیه باران
روز پنج شنبه مورخه94/6/5 ساعت 12:50 دقیقه یک دستگاه خودرو پراید با تریلی در کیلومتر 83 درگز به قوچان به علت لغزندگی جاده برخورد که براثر این تصادف دو نفر مجروح گردید، توسط خودروهای عبوری به نجاتگران پایگاه تیوان اطلاع داده شد بلافاصله نیروها حاضر در پایگاه تعداد سه نفر در صحنه حاضر و دو نفر مجروح امدادرسانی گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۵ ساعت ۰:۳۰

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد امام رضا (ع)
با همکاری جمعیت هلال احمر درگز و مسجد جامع شهرستان درگز در محل درب ورودی مسجد مورخه 94/6/4 ایستگاه صلواتی برپا گردید در این مناسبت که در سالروز ولادت امام رضا(ع) برپا گردید از عابرین و نمازگزاران با شربت پذیرایی گردید ،در این مراسم تعداد دو نفر از اعضاء جوانان حضور داشتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۴ ساعت ۱۰:۸