اخبـــار
بازدید از پانزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی
در آستانه سال جدید فرماندار شهرستان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از پست سلامت مسافرین نوروزی مستقر در محل پلیس راه شهرستان درگز بازدید نمودند ، بازدیدکنندگان با خدمات جمعیت هلال احمر در طول مدت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی آشنا و سپس از نمایشگاه و نمازخانه بازدید بعمل آوردند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ساعت ۲۲:۵۸

بازدید از پانزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی
در آستانه سال جدید فرماندار شهرستان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از پست سلامت مسافرین نوروزی مستقر در محل پلیس راه شهرستان درگز بازدید نمودند ، بازدیدکنندگان با خدمات جمعیت هلال احمر در طول مدت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی آشنا و سپس از نمایشگاه و نمازخانه بازدید بعمل آوردند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ساعت ۱۰:۵۸

افتتاح طرح راهنمایی مسافرین نوروزی
طرح راهنمای مسافرین توسط رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درگز با استقرار چهار دستگاه چادر و خیمه نماز در محل پلیس راه شهرستان درگز از 93/12/27لغایت 94/1/14بمدت 17 روز با ارائه نقشه های شهرستان ،بروشور ،نقاط دیدنی و تفرجگاهها،هتل ها و مراکز اقامتی ،آثار باستانی شهرستان و مراکز زیارتی را به مسافرین شهرستان که در فصل بهار به لحاظ سرسبزی همه ساله مسافرین زیادی را پذیرا می باشد آشنا می نمایند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ ساعت ۱۹:۰

افتتاح طرح راهنمایی مسافرین نوروزی
طرح راهنمای مسافرین توسط رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درگز با استقرار چهار دستگاه چادر و خیمه نماز در محل پلیس راه شهرستان درگز از 93/12/27 لغایت 94/1/14بمدت 17 روز با ارائه نقشه های شهرستان ،بروشور ،نقاط دیدنی و تفرجگاهها،هتل ها و مراکز اقامتی ،آثار باستانی شهرستان و مراکز زیارتی را به مسافرین شهرستان که در فصل بهار به لحاظ سرسبزی همه ساله مسافرین زیادی را پذیرا می باشد آشنا می نمایند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ ساعت ۱۹:۰

افتتاح طرح امداد و نجات نوروزی
این طرح از 93/12/25 لغایت 94/1/17 در جمعیت هلال احمر درگز آغاز شد،
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ ساعت ۱۹:۰

شروع طرح امداد و نجات نوروزی با رژه خودرویی
با حضور جمعیت هلال احمر ،پلیس راه ،پلیس راهور ،منطقه انتظامی ،آتش نشانی ،اورژانس ،راه و شهرسازی در مورخه 93/12/25طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر و طرح ترافیکی پلیس ویژه نوروز آغاز گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ ساعت ۹:۰

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت
در آستانه عید نوروز و طول سال جدید با هدف کمک به خانواده های نیازمند بی سرپرست و بد سرپرست با کمک خیرین و داوطلبان هلال احمر سبد کالایی متشکل از برنج ،روغن،حبوبات ،قند و شکر ،مواد شوینده ،البسه مختلف و کفش بسته بندی و به خانواده های نیازمند اهداء گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ساعت ۱۰:۳۰

برگزاری آموزش امداد و کمکهای اولیه در روستای تاج الدین
به منظور توانمند سازی روستائیان در مقابله با حوادث آموزش امداد و کمکهای اولیه در مدرسه راهنمایی دخترانه پاسداران روستای تاج الدین از توابع بخش مرکزی شهرستان درگز مورخه 93/12/24برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ساعت ۹:۳۰

برپایی سفره هفت سین
در آستانه سال جدید غنچه های مهد کودک گل نرگس با برپایی سفره هفت سین این سنت دیرینه را گرامی داشتند و در ادامه مراسم غنچه ها ضمن تبریک سال جدید به یکدیگر با گل و شیرینی پذیرایی شدند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ ساعت ۱۰:۰

برگزاری آموزش امداد و کمکهای اولیه در روستای تاج الدین
به منظور توانمند سازی روستائیان در مقابله با حوادث آموزش امداد و کمکهای اولیه در مدرسه راهنمایی دخترانه پاسداران روستای تاج الدین از توابع بخش مرکزی شهرستان درگز در مورخه 93/12/17برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ ساعت ۲۲:۰

برگزاری آموزش چادر زنی
در آستانه فصل بهار و ورود مسافران نوروزی به منظور آماده سازی اعضاء آموزش چادر زنی در مرکز اداری جمعیت مورخه 93/12/16برگزار گردید در این برنامه تعداد 30 نفر از برادران عضو با نحوه برپایی چادر در زمان حوادث و مواقع اضطراری آموزشهای لازم را فرا گرفتند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ساعت ۰:۳۰

اهدا لوازم منزل به نیازمندان
در آستانه سال جدید داوطلبان هلال احمر لوازم مازاد خود را شامل یخچال ، بخاری گازی ،کمد ، اجاق گاز ، تلوزیون ، میز تلوزیون ،انواع البسه به جمعیت هلال احمر درگز تحویل دادند. امور داوطلبان جمعیت هلال احمر که حلقه توانمند و نیاز نیاز مندان می باشد با شناسایی خانواده های نیازمند اقلام را با حضور داوطلبان در مورخه 93/12/5در روستاهای سیدها ،خنلانلو واطراف شهر اهدا نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۵ ساعت ۱۲:۱۸

تخلیه آب دو باب منزل مسکونی در روستای سعد آباد
بدنبال بارندگی های مداوم ، روز یکشنبه مورخه 93/11/3 تعداد دو باب منزل مسکونی در روستای سعد آباد دچار آبگرفتگی شده بود بوسیله دو دستگاه موتور پمپ و 3 نفر پرسنل و امدادگر تخلیه گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۳ ساعت ۱۱:۵۴

اجرای طرح کانون غنچه های هلال فراگیر در مناطق محروم شهرستان
در خصوص اجرای طرح غنچه های هلال فراگیر در مناطق کمتر برخوردار و روستاهای محروم ، تعداد 70 بسته جامع آموزش و آشنایی خردسالان با اصول ، اهداف و تاریخچه جمعیت هلال احمر در بین کودکان 5-7 سال روستاهای بخش نوخندان و روستای جلفان با همکاری دهیار مربوطه در مورخه 93/11/30 و 93/12/2 جهت جذب اعضا توزیع گردید و فرمهای مشخصات کودک نیز تکمیل گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲ ساعت ۱۲:۴۷

امداد رسانی در بارندگی شدید و آبگرفتگی منازل
در پی بارندگی مورخه 93/12/1 و 93/12/2تعداد 5 واحد مسکونی در روستای تاج الدین از توابع بخش نوخندان دچار آبگرفتگی که توسط 5 نفر نجاتگر و امدادگر با تلاش سه ساعته تخلیه گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲ ساعت ۱۲:۰