اخبـــار
برخورد یک دستگاه پراید با تریلی
این حادثه در مورخه 93/11/15 ساعت 18:40 در ابتدای روستای حاج قلیچ خان به وقوع پیوست. این حادثه منجر به فوت 2 نفر و مصدومیت 3 نفر گردید و دو نفر از مصدومین آن توسط اورژانس 115 و یک نفر توسط نجاتگران هلال احمر درگز به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان انتقال یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ساعت ۱۰:۰

اجرای برنامه های متنوع دهه مبارک فجر کانون غنچه های هلال مهد کودک کیمیا
کانون غنچه های هلال مهد کودک کیمیا همزمان با فرارسیدن دهه مبار فجر نسبت به اجرای برنامه های متنوع بشرح ذیل با حضور مربیان مهد و غنچه های هلال در مورخه 93/11/14در مکان مهد کودک کیمیا پرداختند:
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ساعت ۱۴:۰

شرکت اعضا جوانان،داوطلبان و امدادگران در مراسم 12 بهمن ماه ،سالروز ورود امام (ره ) به میهن اسلامی
همزمان با فرارسیدن12 بهمن ماه ، پرسنل و تعداد 30 نفر از اعضا جوانان، داوطلبان وامدادگران در مراسم سالروز ورود امام (ره ) به میهن اسلامی در سالن تختی شهرستان شرکت نمودند. در این مراسم فرماندار و پرسنل ادارات و ارگانهای شهرستان و..... حضور داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ساعت ۱۲:۰

فضاسازی، تبلیغات محیطی و برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی درگز
همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر در مورخه 93/11/11 اعضا کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به فضا سازی ، تبلیغات محیطی ، نصب بنر ، پرده و پرچم های جمهوری اسلامی و برپایی نمایشگاه عکس در محل دانشگاه پرداختند و به استقبال دهه مبارک فجر شتافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۱۳:۰

فضاسازی و تبلیغات محیطی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر
همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر در مورخه 93/11/11 پرسنل و اعضا جوانان و امدادگران نسبت به فضا سازی ، تبلیغات محیطی ، نصب بنر ، پرده و پرچم های جمهوری اسلامی در مرکز اداری و کانونها اقدام نمودند و به استقبال دهه مبارک فجر شتافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۱۱:۴

برخورد یک دستگاه پژو پارس با گاردریل
سانحه ساعت 10 صبح مورخه 93/10/28 محور درگز به قوچان کیلومتر 75 رخ داد، در این سانحه که راننده مصدوم شده بود توسط نجاتگران پایگاه تیوان امدادرسانی گردید و به علت آسیب جسمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز انتقال یافت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ساعت ۱۳:۰

برگزاری دوره آموزشی عمومی امداد 80 ساعته ویژه خواهران
دوره آموزشی عمومی امداد 80 ساعته خواهران از مورخه 93/10/27 با تعداد 30خواهر در محل کلاسهای آموزشی مرکز اداری جمعیت هلال احمر شعبه درگز برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ساعت ۱۱:۳۴

اسکان کوهنوردان در پایگاه امدادو نجات جاده ای تیوان(یادمان سپهبد شهید صیاد شیرازی )
یک گروه بیست نفره از کوهنوردان مشهد و درگز مورخه 93/10/25 ساعت 21 شب در محل پایگاه تیوان حاضر و شب را در پایگاه اسکان یافتند . این کوهنوردان صبح روز 93/10/26 جهت صعود به ارتفاعات زیارتگاه علی بلاغ عازم گردیدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ساعت ۱۰:۰

اجرای ویژه برنامه های ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کانون غنچه های هلال
همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز اخلاق و مهرورزی اعضا کانون غنچه های هلال ،مددو مهربان مهد کودک گل نرگس باهمکاری مربیان در مورخه 93/10/17 برنامه های متنوع ذیل را در مهد اجرا نمودند :تزیین مهد با حضور غنچه ها ، شعر خوانی ، مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت ، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع اخلاق و مهرورزی و اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقه
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ساعت ۱۳:۰

قدردانی مصدوم نجات یافته از تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر
آقای جعفر براتیان که در سانحه برخورد یک دستگاه پراید با یکدستگاه تریلی جان سالم بدر برده بود و توسط نجاتگران پایگاه جاده ای تیوان (یادمان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی) امداد رسانی و به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز انتقال یافته بود ، بعد از یک هفته بهبودی مورخه93/10/13 در مرکز اداری جمعیت هلال احمر درگز حضور و از امداد رسانی به موقع قدردانی نمود و آمادگی خود را جهت حضور افتخاری و امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در پایگاه جاده ای تیوان اعلام نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ ساعت ۱۳:۰

برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تریلی یک کشته و یک مجروح بجای گذاشت .
حادثه مورخ 93/10/7در محور درگز به قوچان ساعت 55/11 رخ داد ، بدنبال این حادثه طی تماس تلفنی ، نجاتگران پایگاه جاده ای تیوان (یادمان شهید صیاد شیرازی ) در محل حادثه حاضر و یک نفر راننده خودرو پراید که با برخورد سر با شیشه خودرو ضربه مغزی و در دم جان باخت که با توجه به محبوس شدن در خوردو توسط نجاتگران با دستگاه ست نجات رها سازی گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۷ ساعت ۱۶:۰

همراهی وامداد رسانی به کاروان زائرین پیاده ی حرم امامزاده محمد دیباج(ع)
به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا (ع) کاروان زیارتی که از شهر نوخندان در 15 کیلومتری شهرستان درگز واقع شده ، ساعت 5 صبح مورخه93/10/1 به سمت امامزاده دیباج (ع) که در 45 کیلومتری بخش نوخندان واقع گردیده حرکت و در طول مسیر از داخل شهرستان درگز عبور و مسیر روستا های چقر ،گل خندان ، صفر قلعه، میر قلعه و شهر لطف آباد عبور نمودند ، این کاروان در آستانه شب شهادت امام رضا (ع) به روستای شیلگان که مرقد مطهر امامزاده محمد دیباج(ع) در آن واقع است، توقف می نمایند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱ ساعت ۱۶:۰

اجرای ویژه برنامه شب یلدا در کانون غنچه های هلال مهد کودک گل نرگس
همزمان با فرارسیدن شب یلدا اعضا کانون غنچه های هلال ،مددو مهربان مهد کودک گل نرگس باهمکاری مربیان در مورخه 93/10/1 برنامه های گوناگونی همچون تهیه کیک شب یلدا و اجرای سرود و... را در مهد اجرا نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱ ساعت ۱۲:۰

اسکان و امداد رسانی به کاروان زائرین پیاده حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در پایگاه جاده ای تیوان(یادمان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی)
در آستانه شهادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) مورخه ی 22/9/93 روز یکشنبه کاروان پیاده از روستای زیندانلو که در 95 کیلومتری شهرستان قوچان و 35 کیلومتری شهرستان درگز واقع گردیده است به طرف شهرستان قوچان حرکت و در مسیر روستاهای منطقه درونگر دوستداران آن امام همام به کاروان ملحق گردیده بودند روز دوشنبه مورخه 23/9/93 ساعت 11 صبح با استقبال نجاتگران پایگاه جاده ای تیوان در محل پایگاه مستقر گردیدند ،زائرین با چای و خرما پذیرایی و سپس نماز ظهر به امامت حجت الاسلام حاج آقای اسدی،روحانی مستقر در روستای محمد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۲۳ ساعت ۱۴:۰

خدمت وامداد رسانی به کاروان زائرین پیاده ی حرم امامزاده محمد دیباج(ع)
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی کاروان زیارتی شهرستان درگز ساعت 7 صبح از محل مسجد جامع شهرستان به مقصد امامزاده محمد دیباج(ع) حرکت نمودند.در این مراسم جمعیت هلال احمر شعبه با 3 دستگاه خودروی آمبولانس،پیکاپ و سواری کاروان را همراهی و تعداد 8 نفر امدادگر خواهر و 8 نفر امدادگر و نجاتگر برادر به امدادرسانی زائرین پیاده پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۲۲ ساعت ۱۸:۰