لیست مطالب
برگزاری آموزش چادر زنی
در آستانه فصل بهار و ورود مسافران نوروزی به منظور آماده سازی اعضاء آموزش چادر زنی در مرکز اداری جمعیت مورخه 93/12/16برگزار گردید در این برنامه تعداد 30 نفر از برادران عضو با نحوه برپایی چادر در زمان حوادث و مواقع اضطراری آموزشهای لازم را فرا گرفتند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ساعت ۰:۳۰

اهدا لوازم منزل به نیازمندان
در آستانه سال جدید داوطلبان هلال احمر لوازم مازاد خود را شامل یخچال ، بخاری گازی ،کمد ، اجاق گاز ، تلوزیون ، میز تلوزیون ،انواع البسه به جمعیت هلال احمر درگز تحویل دادند. امور داوطلبان جمعیت هلال احمر که حلقه توانمند و نیاز نیاز مندان می باشد با شناسایی خانواده های نیازمند اقلام را با حضور داوطلبان در مورخه 93/12/5در روستاهای سیدها ،خنلانلو واطراف شهر اهدا نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۵ ساعت ۱۲:۱۸

تخلیه آب دو باب منزل مسکونی در روستای سعد آباد
بدنبال بارندگی های مداوم ، روز یکشنبه مورخه 93/11/3 تعداد دو باب منزل مسکونی در روستای سعد آباد دچار آبگرفتگی شده بود بوسیله دو دستگاه موتور پمپ و 3 نفر پرسنل و امدادگر تخلیه گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۳ ساعت ۱۱:۵۴

اجرای طرح کانون غنچه های هلال فراگیر در مناطق محروم شهرستان
در خصوص اجرای طرح غنچه های هلال فراگیر در مناطق کمتر برخوردار و روستاهای محروم ، تعداد 70 بسته جامع آموزش و آشنایی خردسالان با اصول ، اهداف و تاریخچه جمعیت هلال احمر در بین کودکان 5-7 سال روستاهای بخش نوخندان و روستای جلفان با همکاری دهیار مربوطه در مورخه 93/11/30 و 93/12/2 جهت جذب اعضا توزیع گردید و فرمهای مشخصات کودک نیز تکمیل گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲ ساعت ۱۲:۴۷

امداد رسانی در بارندگی شدید و آبگرفتگی منازل
در پی بارندگی مورخه 93/12/1 و 93/12/2تعداد 5 واحد مسکونی در روستای تاج الدین از توابع بخش نوخندان دچار آبگرفتگی که توسط 5 نفر نجاتگر و امدادگر با تلاش سه ساعته تخلیه گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲ ساعت ۱۲:۰

برخورد دو دستگاه خودرو پیکان وانت و پراید
سانحه در مورخه 93/10/29 محور جاده درگز - قوچان بعد از دو راهی امامقلی رخ داد ، طی تماس تلفنی پاسگاه امامقلی با پایگاه امداد جاده ای تیوان (یادمان شهید سپهبد صیاد شیرازی)، بلافاصله پنج نفر نجاتگر به همراه دو دستگاه خودرو آمبولانس و ست نجات به محل اعزام گردیدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ساعت ۱۳:۴۲

برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل
حادثه در محور درگز به قوچان کیلو متر 91 روز چهارشنبه مورخه 93/11/29 رخ داد ، این حادثه به علت لغزندگی جاده به وقوع پیوست راننده خودرو از ناحیه صورت زخمی و توسط نجاتگران پایگاه تیوان پانسمان گردید،سپس سرنشینان خودرو به علت سرمای هوا به داخل پایگاه انتقال گردیدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ساعت ۱۹:۰

برگزاری همایش پایه ریزی یک ازدواج موفق در جوانان
در این همایش ابتدای جلسه امام جمعه و فرماندار شهرستان پیرامون موضوع سخنرانی نمودند و در ادامه آقای بهادرخان استاد روانشناسی در خصوص ازدواج موفق به سخنرانی پرداخت و در ادامه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند. این همایش در روز چهار شنبه مورخ 93/11/29با مشارکت شبکه بهداشت و درمان،اداره ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر دانشگاه پیام نور،دانشگاه آزاد و همچنین اداره ارشاد اسلامی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ساعت ۱۴:۰

برگزاری دوره آموزشی مربیان سومین دوره طرح ملی دادرس
دوره آموزشی مربیان طرح دادرس از مورخه 93/11/28 لغایت 93/11/30به مدت سه روز با حضور بیش از 40 نفر از مربیان و مدیران مدارس عضو طرح دادرس در محل مرکز اداری جمعیت هلال احمر درگز برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ساعت ۱۲:۱۴

بازدید امام جمعه محترم شهرستان از جمعیت هلال احمر شعبه درگز
روز یکشنبه مورخ 93/11/26 حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای ملکی امام جمعه محترم شهرستان به همراه حجت الاسلام حاج آقای نوروزی و آقایان سید مقیمی و یزدانپور از اعضاء ستاد نماز جمعه از جمعیت هلال احمر شعبه درگز بازدید و از تلاشها و خدمات جمعیت هلال احمر قدر دانی نمودند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ساعت ۱۲:۰