لیست مطالب
برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تریلی یک کشته و یک مجروح بجای گذاشت .
حادثه مورخ 93/10/7در محور درگز به قوچان ساعت 55/11 رخ داد ، بدنبال این حادثه طی تماس تلفنی ، نجاتگران پایگاه جاده ای تیوان (یادمان شهید صیاد شیرازی ) در محل حادثه حاضر و یک نفر راننده خودرو پراید که با برخورد سر با شیشه خودرو ضربه مغزی و در دم جان باخت که با توجه به محبوس شدن در خوردو توسط نجاتگران با دستگاه ست نجات رها سازی گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۷ ساعت ۱۶:۰

همراهی وامداد رسانی به کاروان زائرین پیاده ی حرم امامزاده محمد دیباج(ع)
به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا (ع) کاروان زیارتی که از شهر نوخندان در 15 کیلومتری شهرستان درگز واقع شده ، ساعت 5 صبح مورخه93/10/1 به سمت امامزاده دیباج (ع) که در 45 کیلومتری بخش نوخندان واقع گردیده حرکت و در طول مسیر از داخل شهرستان درگز عبور و مسیر روستا های چقر ،گل خندان ، صفر قلعه، میر قلعه و شهر لطف آباد عبور نمودند ، این کاروان در آستانه شب شهادت امام رضا (ع) به روستای شیلگان که مرقد مطهر امامزاده محمد دیباج(ع) در آن واقع است، توقف می نمایند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱ ساعت ۱۶:۰

اجرای ویژه برنامه شب یلدا در کانون غنچه های هلال مهد کودک گل نرگس
همزمان با فرارسیدن شب یلدا اعضا کانون غنچه های هلال ،مددو مهربان مهد کودک گل نرگس باهمکاری مربیان در مورخه 93/10/1 برنامه های گوناگونی همچون تهیه کیک شب یلدا و اجرای سرود و... را در مهد اجرا نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱ ساعت ۱۲:۰

اسکان و امداد رسانی به کاروان زائرین پیاده حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در پایگاه جاده ای تیوان(یادمان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی)
در آستانه شهادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) مورخه ی 22/9/93 روز یکشنبه کاروان پیاده از روستای زیندانلو که در 95 کیلومتری شهرستان قوچان و 35 کیلومتری شهرستان درگز واقع گردیده است به طرف شهرستان قوچان حرکت و در مسیر روستاهای منطقه درونگر دوستداران آن امام همام به کاروان ملحق گردیده بودند روز دوشنبه مورخه 23/9/93 ساعت 11 صبح با استقبال نجاتگران پایگاه جاده ای تیوان در محل پایگاه مستقر گردیدند ،زائرین با چای و خرما پذیرایی و سپس نماز ظهر به امامت حجت الاسلام حاج آقای اسدی،روحانی مستقر در روستای محمد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۲۳ ساعت ۱۴:۰

خدمت وامداد رسانی به کاروان زائرین پیاده ی حرم امامزاده محمد دیباج(ع)
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی کاروان زیارتی شهرستان درگز ساعت 7 صبح از محل مسجد جامع شهرستان به مقصد امامزاده محمد دیباج(ع) حرکت نمودند.در این مراسم جمعیت هلال احمر شعبه با 3 دستگاه خودروی آمبولانس،پیکاپ و سواری کاروان را همراهی و تعداد 8 نفر امدادگر خواهر و 8 نفر امدادگر و نجاتگر برادر به امدادرسانی زائرین پیاده پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۲۲ ساعت ۱۸:۰

برگزاری انتخابات شورای اجرایی کانون شاخه جوانان (برادران) شهرستان درگز
با عنایت به اتمام دوره انتخابات دو ساله شورای اجرایی کانون شاخه جوانان (برادران) ، در مورخه 93/9/19 انتخابات اعضای جدید شورای اجرایی در محل مرکز اداری جمعیت با حضور پرسنل و اعضا برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۱۹ ساعت ۱۳:۰

برگزاری انتخابات شورای اجرایی کانون شاخه جوانان (خواهران) شهرستان درگز
با عنایت به اتمام دوره انتخابات دو ساله شورای اجرایی کانون شاخه جوانان (خواهران) ، در مورخه 93/9/18 انتخابات اعضای جدید شورای اجرایی در محل مرکز اداری جمعیت با حضور پرسنل و اعضا برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۱۸ ساعت ۱۳:۰

شرکت داوطلبان در برنامه اهدا خون به مناسبت هجدهم آذرماه ، روز جهانی داوطلب
همزمان با فرارسیدن هجدهم آذرماه ، روز جهانی داوطلبان تعداد 14 نفر از داوطلبان جمعیت با حرکتی بشردوستانه در مورخه 93/9/18 با حضور در محل پایگاه انتقال خون شهرستان در برنامه اهدا خون شرکت نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۱۸ ساعت ۱۳:۰

برگزاری همایش گرامیداشت روز دانشجو
همزمان با فرارسیدن شانزدهم آذر ماه، همایش گرامیداشت روز دانشجو با همکاری اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی در مورخه 93/9/17 در مکان سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز درگز برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۱۷ ساعت ۱۳:۴۳

برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمکهای اولیه و مهارتهای زندگی همزمان با روز دانشجو
با عنایت به فرارسیدن شانزدهم آذرماه روز گرامیداشت دانشجو ، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور از مورخه 93/9/16به مدت سه روز کارگاه آموزشی امداد و کمکهای اولیه و مهارتهای زندگی با حضور کارشناشان حوزه امداد و روانشناسی بالینی در محل دانشگاه پیام نور مرکز درگز برگزار نمودند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۹/۱۶ ساعت ۱۴:۰