اخبـــار
فضا سازی محیطی به مناسبت هفته هلال احمر
در اولین روز از هفته هلال احمر کانون های مرکز امور جوانان،پایگاههای داوطلبی و میادین سطح شهرستان وجمعیت هلال احمر با نصب بنر و پرچم وپرده نوشته تزئین شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۸ ساعت ۱۳:۳۱

درخشش عضو مرکزامور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان خواف در جشنواره قرآن و عترت
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف، سمیه کافی عضو مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمرخواف در جشنواره قرآن وعترت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در رشته حفظ قرآن کریم حائز مقام سوم گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۷ ساعت ۱۳:۲۸

مانور:
مانور پدافند غیر عامل در هنرستان کوثر شهرستان خواف برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ،مانور پدافندغیرعامل با هدف آشنایی دانش آموزان با مسئله پدافند غیرعامل و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاههای امدادی و خدماتی در هنرستان کوثر خواف برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۵ ساعت ۹:۴۴

مراسم وفات حضرت زینب (س):
مراسم وفات حضرت زینب (س) برگزار شد.
مراسم وفات حضرت زینب (س) با حضور اعضای فعال کانون روستایی زوزن در محل مسجد روستا برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۴ ساعت ۸:۱۳

اهدای خون:
اهدای خون داوطلبان جمعیت هلال احمرخواف به مناسبت هفته سلامت
مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خواف از اهدای خون داوطلبان این جمعیت در هفته سلامت خبر داد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۸ ساعت ۸:۱۰

عیادت و دلجویی:
کاروان همدلی جمعیت هلال احمر در بیمارستان 22 بهمن
همزمان با هفته سلامت پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان با حضور در بیمارستان 22 بهمن خواف با اهدا گل و شیرینی از بیماران عیادت و دلجویی نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۸ ساعت ۸:۶

کارگاه آموزشی:
کارگاه آموزشی در هفته سلامت
همزمان با هفته سلامت ،کارگاه آموزشی در کانون روستایی زوزن برگزار شد ،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ،کارگاه آموزشی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل کانون روستایی زوزن برگزار شد . در این کارگاه آموزشی 20نفر از اعضای فعال کانون حضور داشتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۷ ساعت ۱۳:۳۱

جلسه :
جلسه هماهنگی المپیاد طرح دادرس برگزار شد .
جلسه هماهنگی المپیاد (طرح دادرس ) شهرستان خواف برگزار شد . .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۷ ساعت ۱۳:۲۶

طرح ملی محله عاری از دخانیات :
اجرای طرح محله عاری از دخانیات در خواف
همزمان با سراسر کشور طرح محله عاری از دخانیات در خواف اجرا شد . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ، طرح محله عاری از دخانیات در محل پارک شهرداری خواف به مدت 4 روز اجرا شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۵ ساعت ۱۳:۴۳

آموزش:
آموزش مدارس طرح دادرس شهرستان خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش شهرستان ،مدارس طرح دادرس طی بازدیدی از جمعیت هلال احمر در کلاس آموزش همگانی امدادوکمکهای اولیه شرکت می کنند . امانی رئیس جمعیت هلال احمر خواف گفت : هدف از این طرح یکسان سازی آموزش های دانش آموزان طرح دادرس و بهره مندی از پتانسیل مربیان هلال احمر می باشد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۳ ساعت ۱۱:۵۱

در راستای اجرای محله عاری از دخانیات عدم عرضه دخانیات در فروشگاههای خواف به مدت یک هفته اجرا می گردد
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف در طی یک اقدام ابتکاری در شهرستان خواف همزمان با هفته سلامت و اجرای طرح محله عاری از دخانیات ، سیگار در فروشگاههای شهر خواف فروخته نمی شود .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۳ ساعت ۱۱:۴۸

اولین جلسه شورای اجرائی جمعیت هلال احمر خواف در سا:
اولین جلسه شورای اجرائی جمعیت هلال احمر خواف در سال 94
اولین جلسه شورای اجرائی سال 1394 جمعیت هلال احمر خواف برگزار گردید. اولین جلسه شورای اجرائی جمعیت هلال احمر خواف در فروردین ماه به منظور بررسی وضعیت فعالیت های صورت گرفته در نوروز 94 و همچنین پیگیری مصوبات جلسات قبل در محل جمعیت هلال احمر خواف برگزار گردید. امانی رئیس جمعیت هلال احمر گفت:در این جلسه که با حضور اعضاء محترم شورای اجرائی و بازرس محترم شعبه برگزار شد ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح های نوروزی امداد و نجات،ایمنی و سلامت و فرشتگان رحمت سال 94 ارائه گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱ ساعت ۱۳:۲۰

جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت در هلال احمر خو:
جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت در هلال احمر خواف
جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت در جمعیت هلال احمر خواف برگزار شد. به نقل از روابط عمومی هلال احمر خواف،جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت با محوریت اجرای طرح محله عاری از دخانیات در محل اتاق ریاست برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۳۱ ساعت ۱۳:۱۳

بازدید اعضای شورای اجرائی جمعیت هلال احمر خواف از :
بازدید اعضای شورای اجرائی جمعیت هلال احمر خواف از انبار امدادی و نظارت بر رونداجرای عملیات انبارگردانی
در مورخه 94/1/30 بازرس و اعضای شورای اجرائی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف با حضور در محل انبار امدادی از نزدیک،روند اجرای عملیات انبارگردانی شعبه را مورد بررسی قرار دادند. اعضای محترم شورای اجرایی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از زحمات امدادگران جمعیت هلال احمر خواف باتوجه به مشکلات موجود در فضای انبار امدادی شعبه خواستار اقدام سریع در جهت ساخت انبار جدید و انتقال اقلام امدادی به محل جدید شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۳۱ ساعت ۱۱:۴۷

گردهمایی مدیران و مربیان طرح دادرس و کانون های دان:
گردهمایی مدیران و مربیان طرح دادرس و کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر خواف
گردهمایی مدیران و مربیان طرح دادرس و کانون های دانش آموزی در محل جمعیت هلال احمر خواف برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هلال احمر ،اولین گردهمایی مدیران و مربیان طرح دادرس به میزبانی جمعیت هلال احمر خواف امروز پنج شنبه 1394/1/27 برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۲۹ ساعت ۸:۱۶