لیست مطالب
مانور پدافند غیرعامل با حضور اعضای کانون دانش آموزی هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف؛ هادی رمضانی رئیس این جمعیت با اعلام این خبر افزود: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت ۱۰:۵۶

اجرای طرح همیاری در حوادث در مدارس شهرستان خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از اجرای طرح همیاری در حوادث ویژه دانش آموزان پایه هفتم در مدارس سطح شهرستان خواف خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت ۹:۵۲

جلسه هم اندیشی دبیران کانون های جمعیت هلال احمر خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف،هادی رمضانی رئیس این جمعیت از برگزاری جلسه هم اندیشی دبیران کانون های جوانان این جمعیت و تقدیر از دبیران برتر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت ۹:۵۱

دوره بازآموزی امداد و کمک های اولیه در کانون روستایی بهدادین خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف؛ هادی رمضانی رئیس این جمعیت با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقاء سطح علمی و امدادی اعضاء جوان جمعیت هلال احمر، این دوره بازآموزی در کانون روستایی بهدادین برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت ۹:۴۹

رکاب زنی تیم کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد شهرستان خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف، هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت : بمناسبت هفته تربیت بدنی تیم دوچرخه سواری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد متشکل از 5 عضو کانون دانشجویی جوانان هلال احمر خواف با هدف اشاعه فرهنگ صلح و تعامل انسانی در جهان، مسیر شهرستان تایباد تا شهرخواف را رکاب زدند و در ورودی شهر مورد استقبال اعضاو امدادگران این جمعیت قرار گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت ۹:۴۷

فراخوان عضویت در کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور خواف اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با برپایی غرفه فراخوان عضویت در محل دانشگاه به راهنمایی و مشاوره در زمینه کلاس ها و کارگاه های آموزشی کانون دانشجویی هلال احمر و عضوگیری پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۹ ساعت ۹:۲

تلاش20 ساعته امدادگران برای بیرون آوردن کارگران محبوس شده در زیر آوار
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرشهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از ریزش استخر ذخیره آب و فوت یکنفر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۹ ساعت ۸:۵۸

برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت : با همکاری اداره ورزش و جوانان و بمناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات دارت و طناب کشی برای اعضای جوان برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۹ ساعت ۸:۳۰

پوشش امدادی همایش پیاده روی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف هادی رمضانی رئیس این جمعیت ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و بهداشت روان ، از پوشش امدادی همایش پیاده روی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرخواف خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۹ ساعت ۸:۲۸

نشست صمیمی مربیان امدادوکمکهای اولیه با رئیس شعبه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از نشست صمیمی مربیان امدادو کمکهای اولیه با رئیس و کارشناس آموزش و پژوهش این شعبه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۸ ساعت ۱۲:۲۱