اخبـــار
ارائه خدمات سلامت محور و بهداشتی توسط اعضای جوانان شعبه درماه محرم و صفر
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از اجرای برنامه ها و ارایه خدمات سلامت محور به عموم مردم عزیز شهرستان در ایام محرم و صفر گزارشی ارایه نمود .
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۷ ساعت ۱۲:۴۴

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در کیلومتر ۱۳۰ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۷ ساعت ۷:۳۸

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه خروج و انحراف از جاده خودروی ۴۰۵ در محور تربت حیدریه به مشهد مقدس
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه انحراف از مسیر خودروی ۴۰۵ در کیلومتر ۶۰ محور تربت حیدریه به مشهدخبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۲۹ ساعت ۷:۴۶

دیدار سرپرستان جمعیت هلال احمر تربت حیدریه ، زاوه و مه لات
به نقل از روابط عمومی شعبه تربت حیدریه در این دیدار صمیمانه که با حضور سرپرستان شعب هلال احمر انتخابیه صورت پذیرفت ، سرپرست هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود و برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام به برخی مشکلات اشاره و خواستار مساعدت و حمایت جناب آقای دکتر زنگنه جهت رفع این مشکلات شدند .
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۲۲ ساعت ۱۱:۵۹

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه برخورد دو خودروی تیبا با پراید در کیلومتر ۲۲محور تربت حیدریه به شهرستان زاوه
سرپرست جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد دو خودروی سواری پراید و تیبا در کیلومتر۲۲ محور تربت حیدریه به شهرستان زاوه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۲۰ ساعت ۱۳:۳

اجرای برنامه های شعبه تربت حیدریه در هفته دولت
به گزارش روابط عمومی شعبه تربت حیدریه : محمد امانی سرپرست شعبه تربت حیدریه از عملکرد شعبه در هفته دولت و اجرای برنامه های ابلاغی توسط سازمان و پیشنهادی حوزه ها خبر داد .
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۱۷ ساعت ۹:۵۴

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی سواری ۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ محور تربت حیدریه به مشهد
سرپرست جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی خودروی سواری ۴۰۵ در کیلومتر۴۰ محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۳ ساعت ۱۲:۵۱

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه انحراف اتوبوس از جاده در کیلومتر ۸۰ محور مشهد به تربت حیدریه
امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه انحراف اتوبوس از جاده در کیلومتر ۸۰ محور مشهد به تربت حیدریه سرپرست جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده در کیلومتر۸۰ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۲ ساعت ۱۰:۵۶

7 مصدوم در اثر واژگونی خودروی سواری پراید در کیلومتر ۱۴۹ محور مشهد به تربت حیدریه
سرپرست جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر۱۴۰ محور مشهد به تربت حیدریه با 7 مصدوم خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۸ ساعت ۷:۵۷

بازدید میدانی دکترزنگنه نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه – زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی از پایگاه امداد و نجات گرماب
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه :در این بازدید آقای دکترزنگنه از نزدیک در جریان روند اجرای ساخت پروژه پایگاه امداد و نجات جاده ای گرماب قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۵ ساعت ۱۳:۱۷

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی کامیون در کیلومتر ۶۴ محورتربت حیدریه به مشهد
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون در کیلومتر۶۴ محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۲ ساعت ۱۱:۲۸

3 مصدوم در اثر برخورد یکدستگاه پژو پارس با موتورسیکلت
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با موتورسیکلت در کیلومتر۱۲۰ محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۱ ساعت ۱۲:۴۶

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۱۰۰ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی در کیلومتر۱۰۰ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۲۴

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی کوییک در کیلومتر ۷۰ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی نجاتگران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی کوییک در کیلومتر۷۰محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۲۱

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۹۵ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر۹۵ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۱۶