اخبـــار
امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی کوییک در کیلومتر ۷۰ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی نجاتگران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی کوییک در کیلومتر۷۰محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۲۱

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۹۵ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر۹۵ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۱۶

با حکم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی ، محمد امانی به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان تربت حیدریه منصوب گردید .
با حکم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی ، محمد امانی به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان تربت حیدریه منصوب گردید . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه ؛ صبح پنجشنبه مورخه 16 تیر ماه سال جاری، آئین تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با حضور دکتر ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ، مهندس کی پور فرماندار شهرستان تربت حیدریه ، بازرس و اعضای شورای اجرایی ، در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۲۹ ساعت ۸:۱۱

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه برخورد خودروی پراید با گاردیل در کیلومتر ۴۵ محور تربت حیدریه به باخرز
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد خودروی پراید به گاردیل در کیلومتر۴۵ محور تربت حیدریه به باخرز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ساعت ۸:۵۵

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه برخورد خودروی تریلی به کامیون در محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد تریلی به کامیون در کیلومتر۸۰ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ساعت ۸:۳۴

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه برخورد خودروی پراید با کامیونت در محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد خودروی سواری پراید به کامیونت در کیلومتر ۱۲۵ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۵ ساعت ۷:۱۷

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی چری در محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی خودروی سواری چری در کیلومتر ۱۱۲ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲۱ ساعت ۹:۱۲

جستجو و نجات دو دختر7 و 12 ساله در ارتفاعات روستای پاگدار شهرستان تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از عملیات جستجو ونجات دو دختر ۱۲و۷ ساله در ارتفاعات روستای پاگدار از توابع بخش رخ شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۱ ساعت ۸:۴

اختصاص بیش از ۲۳میلیارد ریال برای ساخت پایگاه هلال احمر گرماب تربت حیدریه
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از اختصاص ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت پایگاه امداد و نجات هلال احمر گرماب این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۷ ساعت ۱۲:۲۷

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی تیبا در محور مشهد به تربت حیدریه
امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی تیبا در محور مشهد به تربت حیدریه معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی خودروی سواری تیبا در کیلومتر ۱۳۰محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۷ ساعت ۱۱:۳۹

برگزاری دو دوره تخصصی پایه حمایت‌های روانی در حوادث و سوانح در جمعیت هلال احمر تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در خرداد ماه سال جاری دو دوره تخصصی پایه حمایت های روانی در حوادث و سوانح ویژه خواهران و برادران امدادگر توسط واحد آموزش شعبه برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۷ ساعت ۸:۱۲

جلسه ویژه مدیر عامل،نماینده شرکت سرمایه گذاری هلال و نماینده شهرستان در خصوص زمین سینما 22 بهمن
جلسه ویژه مدیر عامل،نماینده شرکت سرمایه گذاری هلال و نماینده شهرستان در خصوص زمین سینما 22 بهمن به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با عنایت به هماهنگی های انجام شده از طریق دفتر نماینده محترم شهرستان ، رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری هلال به جهت پیگیری درخواست مردم شهر تربت حیدریه از نماینده و پیگیری انجام شده از طریق رئیس جمعیت هلال احمر کشور، بازدید میدانی از زمین مذکور بعمل آمد و جلسه با حضور ایشان ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ،شورای شهر و شهردار و دیگر کارشناسان در محل
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۸ ساعت ۱۳:۲۷

اجرای برنامه به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در هفته هلال
همزمان با برگزاری مراسمات ویژه هفته هلال (24-18 اردیبهشت ماه ) جمعیت هلال احمر با مشارکت اعضا ،جوانان ،امدادگران و داوطلبان به جهت گرامیداشت ایثار و فداکاری های این مجموعه در طول سال و پاسداشت زحمات کلیه اعضاء اقدام به اجرای بیش از 17 برنامه با حضور80 نفر از اعضا، در محل جمعیت و مکانهای مدنظر نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۸ ساعت ۱۱:۳۶

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه برخورد خودروی تریلی به کامیون در محور مشهد به تربت حیدریه
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران پایگاه جاده ای گرماب به مصدومین واژگونی خودروی کامیون در کیلومتر ۹۰ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۸ ساعت ۱۳:۷

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به فرد حادثه دیده در ارتفاعات پارک ثامن
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به کوهنورد ۵۳ ساله که از ارتفاعات پارک ثامن سقوط نموده بود خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۴ ساعت ۷:۳۷