لیست مطالب
7 مصدوم در اثر واژگونی خودروی سواری پراید در کیلومتر ۱۴۹ محور مشهد به تربت حیدریه
سرپرست جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر۱۴۰ محور مشهد به تربت حیدریه با 7 مصدوم خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۸ ساعت ۷:۵۷

بازدید میدانی دکترزنگنه نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه – زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی از پایگاه امداد و نجات گرماب
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه :در این بازدید آقای دکترزنگنه از نزدیک در جریان روند اجرای ساخت پروژه پایگاه امداد و نجات جاده ای گرماب قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۵ ساعت ۱۳:۱۷

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی کامیون در کیلومتر ۶۴ محورتربت حیدریه به مشهد
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون در کیلومتر۶۴ محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۲ ساعت ۱۱:۲۸

3 مصدوم در اثر برخورد یکدستگاه پژو پارس با موتورسیکلت
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با موتورسیکلت در کیلومتر۱۲۰ محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۱ ساعت ۱۲:۴۶

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۱۰۰ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی در کیلومتر۱۰۰ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۲۴

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی خودروی کوییک در کیلومتر ۷۰ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی نجاتگران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی کوییک در کیلومتر۷۰محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۲۱

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۹۵ محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر۹۵ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲ ساعت ۷:۱۶

با حکم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی ، محمد امانی به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان تربت حیدریه منصوب گردید .
با حکم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی ، محمد امانی به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان تربت حیدریه منصوب گردید . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه ؛ صبح پنجشنبه مورخه 16 تیر ماه سال جاری، آئین تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با حضور دکتر ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ، مهندس کی پور فرماندار شهرستان تربت حیدریه ، بازرس و اعضای شورای اجرایی ، در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۲۹ ساعت ۸:۱۱

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه برخورد خودروی پراید با گاردیل در کیلومتر ۴۵ محور تربت حیدریه به باخرز
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد خودروی پراید به گاردیل در کیلومتر۴۵ محور تربت حیدریه به باخرز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ساعت ۸:۵۵

امداد رسانی هلال احمر تربت حیدریه به حادثه برخورد خودروی تریلی به کامیون در محور مشهد به تربت حیدریه
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین حادثه برخورد تریلی به کامیون در کیلومتر۸۰ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ساعت ۸:۳۴