پربیننده‌ترین ها
گفتگو
اوقات شرعی

لیست مطالب
کاروان عاشورائیان هلال احمر خواف درروستای سده
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف , هادی رمضانی رئیس این جمعیت از اعزام تیم هلال احمر خواف متشکل از جوانان و داوطلبان این جمعیت در روستای سده خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۵ ساعت ۸:۴۸

برگزاری کلاس امدادوکمکهای اولیه ویژه مدارس
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف هادی رمضانی رئیس این جمعیت از برگزاری کلاسهای آموزش امداد و نجات در مدارس شهرستان برای آشنایی دانش آموزان با فعالیتهای هلال احمر و آمادگی آنها جهت مقابله با حوادث وبلایای احتمالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۵ ساعت ۸:۴۷

سوت پایان مرحله استانی بیست ونهمین دوره مسابقات رفاقت مهر
به گزارش روابط عمومی هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در مرحله استانی در بخش خواهران با کسب رتبه های برتر توسط شعب بردسکن ، قوچان و نیشابور و در بخش برادران با کسب رتبه های برتر توسط شعب تایباد ، سبزوار ، قوچان به پایان رسید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۱ ساعت ۱۰:۱۶

کلاس آموزشی آشنایی با وسایل آتش زا و ماشین آتش نشانی ویژه اعضای کانون های غنچه های هلال
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با وسایل آتش زا و ماشین آتش نشانی ویژه اعضای کانون های غنچه های هلال خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۱ ساعت ۱۰:۱۵

اجرای طرح ارمغان مهر وکاروان سلامت هلال احمر در روستای مهاباد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از اعزام داوطلبان هلال احمر به روستای محروم مهاباد این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت ۱۰:۱

فعالیتهای کانون های مرکز امور جوانان در ماه محرم
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف، هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان جمع کوچکی از مردم، وظیفه دارد تا با رسیدن ماه محرم، رنگ و بوی عزا به خود بگیرد و چه خدمتی بالاتر از این که بتوان به عنوان خادم الحسین(ع)، نقشی کوچک در عزای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۸ ساعت ۷:۵۲

کلاس امداد وکمکهای اولیه برای مسئولین اداره برق
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از برگزاری کلاس آموزش امدادو کمکهای اولیه برای مسئولین اداره برق خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۷ ساعت ۱۱:۲۶

بازدید از موزه مردم شناسی بمناسبت روز جهانی گردشگری وموزه شناسی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ،هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت : همزمان با روز جهانی گردشگری جمعی از اعضای کانون آزاد مرکز امور جوانان از موزه مردم شناسی این شهرستان بازدید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۵ ساعت ۹:۵۶

جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر در دفتر رئیس جمعیت با حضور همکاران برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۴ ساعت ۱۰:۱

برگزاری آزمون پایان دوره مقدماتی امداد در هلال احمر خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرشهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از برگزاری آزمون پایان دوره مقدماتی امداد با حضور کارشناسان استانی در هلال احمر خواف خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۳ ساعت ۹:۳۱