لیست مطالب
مانور تخصصی امداد و نجات جاده‌ای
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف، هادی رمضانی رئیس این جمعیت از برگزاری مانور تخصصی امدادونجات در تصادفات جاده ای بمناسبت هفته هلال احمر در محور مواصلاتی خواف به تایباد (سه راهی نشتیفان ) خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۶ ساعت ۹:۱

تجلیل از برترین های هلال احمرخواف در جشن بزرگداشت هفته هلال احمر
به گزارش روابط عمومی هلال احمر خواف ،هادی رمضانی رئیس این جمعیت از حضور جوانان ،امدادگران و داوطلبان شهرستان خواف در مراسم تجلیل از برترین های هلال احمر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۶ ساعت ۸:۵۹

المپیاد جوانه در هلال احمر خواف برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف، هادی رمضانی با اشاره به اهمیت مطالعه تاریخچه و اصول هفتگانه صلیب سرخ و هلال احمر و اشاعه فرهنگ نوعدوستی از سنین پایین گفت: این المپیاد با حضور پرشور غنچه های عضو هلال در محل اقامتگاه بوم گردی خواف اجرا شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۶ ساعت ۸:۵۸

برگزاری جلسه کارگروه امداد و نجات و آموزش های همگانی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت : کارگروه تخصصی امدادونجات و آموزشهای همگانی در تاریخ 24/2/97 همزمان با آخرین روز از هفته هلال احمر با حضور معاونت محترم فرمانداری و اعضاء محترم عضو این کارگروه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۵ ساعت ۸:۲۷

اجرای طرح نیابت بمناسبت هفته هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ، رمضانی رئیس این جمعیت از اجرای طرح نیابت در هفته هلال احمر در سطح شهرستان خواف خبر داد و گفت: طرح نیابت یکی از طرح‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که به منظور شناسایی و کمک به سالمندان و نیازمندان اجرا می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت ۱۰:۲۸

غبار روبی مساجد به مناسبت دهه تکریم مساجد توسط جوانان هلال احمر شهرستان خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف ، هادی رمضانی رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد ؛ به مناسبت دهه تکریم مساجد اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان خواف نمازخانه این جمعیت و مساجد را غبارروبی کردند..
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت ۹:۱۲

برگزاری گردهمایی دبیران کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرخواف؛ هادی رمضانی از برگزاری گردهمایی دبیران کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر خواف به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ، با حضور جمعی از اعضای جوان خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت ۸:۵۵

تجلیل از مدیران و مربیان کانون غنچه های هلال
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف،مراسم تقدیر از مدیران و مربیان مهد کودک های فعال شهرستان خواف که در سال گذشته به صورت مستمر با مرکز امور جوانان همکاری داشتند با حضور رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۳ ساعت ۹:۴۵

کاروان نیکوکاری جوانان هلال احمر خواف در روستای خیرآباد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف، رئیس این جمعیت از برگزاری کاروان نیکوکاری در روستای خیرآباد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۳ ساعت ۸:۴۴

دیدار و تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال احمر خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ، هادی رمضانی رئیس این جمعیت گفت:در پنجمین روز از هفته هلال احمر جمعی از پرسنل و اعضا به دیدن خانواده مرحوم فیض اله اطلس و عزیزان بازنشسته و خانواده های معزز ایشان رفتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۲ ساعت ۱۳:۴۲