پربیننده‌ترین ها
گفتگو
بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵

برگزاری جلسه هفته هلال احمر
برگزاری جلسه هفته هلال احمر این جلسه در ساعت 10:30 در مورخه 24/1/1394 در دفتر ریاست جمعیت هلال احمر سرخس با حضور ریاست وپرسنل جمعیت هلال احمر برگزار شد . در این جلسه جناب اقای گودرزی ریاست محترم هلال احمر سرخس ضمن قدردانی از پرسنل وعرض خسته نباشید در طرح های نوروزی در این سال که به فرمایش مقام معظم رهبری که سال دولت وملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده است بتوانیم با همدلی و همزبانی بین پرسنل خدمت رسانی خوب و مناسبی به مردم و پیشبرد اهداف هلال احمر انجام دهیم
۱۳۹۴/۱/۲۵

برنامه هاي روز 22اسفند روزبزرگداشت شهداء
به مناسبت روز شهيد پرسنل ونجاتگران واعضاي سازمان جوانان جمعيت هلال احمر سرخس مزار شهداء را غبارروبي كردند .
۱۳۹۳/۱۲/۲۳
اوقات شرعی

اخبـــار
جلسه شورای فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان
در اولین جلسه شورای فرهنگی در سال 94، برنامه ریزی های لازم جهت اجرای برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۳۰ ساعت ۱۱:۹

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآن:
حلول ماه مبارک رمضان
پیام تبریک حلول ماه مبارک رمضان رئیس جمعيت هلال احمرسرخس طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به کلیه مسلمانان و روزه داران علی الخصوص به پرسنل و اعضاي جمعيت هلال احمر تبریک گفتند: به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس گودرزي رئيس جمعيت هلال احمر طي پيامي ماه مبارك رمضان تبريك گفتند شرح پيام به شرح است:
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲۸ ساعت ۸:۳۵

حادثه خبر نمیکند :
فراخوان عضویت در هلال احمر شهرستان سرخس
جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس از عموم علاقه مندان به فعالیت امدادی عضو می پذیرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲۴ ساعت ۱۲:۱

اسکان توریست:
اسکان يك توریست تركيه اي در سرخس
توریست ترکیه تبار به نام سویکان که شغلش مکانیک بود پس از گذشتن از کشورهای شرق آسیا (مالزی . کامبوج . سنگاپور .کره جنوبی وشمالی . چین . ژاپن .هند و... ) به ایران رسیده و یک شب را جهت اسکان در پست جاده ای شهید عیار سرخس سپری نمود .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲۳ ساعت ۱۲:۴

ماه رمضان امد:
غباررویی نماز خانه
در استانه ماه مبارک رمضان مراسم غباررویی و عطر افشانی انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲۳ ساعت ۱۰:۴۲

شب گذشته صورت گرفت::
اسکان دو توریست رومانیایی در سرخس
دو توریست از کشور روماني که قصد عبور از مرز سرخس را داشتند شب گذشته در جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسکان یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲۳ ساعت ۹:۱۲

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس خبر داد:
حضور آمبولانس و نجاتگران در محل برگزاری ازمون سراسری
به گزارزش گودرزی رئیس جمعیت هلال احمر سرخس: جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس جهت رفاه و آرامش هرچه بیشتر شرکت کنندگان در آزمون سراسری کنکور 94 اقدام به اعزام یک دستگاه امبولانس و حضور 4نجاتگران در محل برگزاری آزمون که در دانشکاه پیام نور سرخس برگزارمیشد،حضور یافتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲۱ ساعت ۱۰:۱۸

رئيس جمعيت هلال احمر سرخس خبر داد:
خانواده نیازمند سرخسي از اجناس اهدایی بهره مند شد
فاطمه افضلي مسئول داوطلبان، و مشارکت های مردمی جمعيت هلال احمر سرخس با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند در سطح شهر سرخس گفت: طی دو سه اخیر نزدیک به 94 خانواده نیازمند از اقلام و اجناس اهدایی بهره مند شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲۱ ساعت ۹:۵۴

در طرح ملی حامیان کرامت::
خیران سرخسی ۳۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس از کمک 30 میلیون ریالی خیران سرخسی به نیازمندان در طرح ملی حامیان کرامت خبر داد. حسن گودرزی ، گفت: مبلغ ۳۲ میلیون و پانصد هزار ریال با کمک خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سرخس در طرح ملی حامیان کرامت و سلامت جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۱۹ ساعت ۱۰:۵۲

سالگرد رحلت امام خمینی (ره):
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس خبر داد
در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) هلال احمر سرخس در مسیر و در حرم امام راحل آماده ارائه خدمت هستندرئيس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان در مسیر و در حرم امام راحل آماده ارائه خدمات امدادی به زائران هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۱۶ ساعت ۸:۲۰

پیام تبریک رئيس جمعيت هلال احمر سرخس به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان
گزارش روابط عمومی جمعيت هلال احمرسرخس/ حسن گودرزي رئيس جمعيت هلال احمرسرخي طی پیامی به شرح ذیل میلاد حضرت علی اکبر (ع)و روز جوان را تبریک گفت. حسن گودرزي رئيس جمعيت هلال احمر سرخس: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع ) و روز جوان پیامی صادر کرد ؛در متن این پیام آمده است :
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۱۶ ساعت ۸:۱۱

جاده وحشت بازهم حادثه آفرید:
برخورد خونین پژو 405 و مزدا وانت در محور سرخس - مشهد 6 کشته و مجروح برجای گذاشت. به گزارش مهدی محمود احمد مسئول شيفت پست امدادجاده ای شهید عیار سرخس ، محور سرخس – مشهد که به جاده مرگ و وحشت لقب گرفته در ۴۵ کیلومتری شب گذشته شاهد تصادف مرگبار بین ۴۰۵ و مزدا وانت بود که راننده پژو در دم جان سپرد و ۵ مجروح این حادثه به بیمارستان اعزام شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۱۳ ساعت ۱۰:۵۶

تبريك گودرزي رئيس جمعيت هلال احمر سرخس به مناسبت فتح خرمشهر
متن تبریک سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر خرداد، می خرامد وآهنگی درحنجره زمزمه می کند گویی خود را برای ترنم ترانه ی آزادی مهیا می کند، سوم خرداد فرامی رسد تا گلبانگ “انا فتحنا لک فتحا مبینا” برگنبد مسجد جامع خرمشهر طنین انداز شود و از خون جوانان وطن لاله های آزادی و آزادگی ایران سر برمی آرود. روز آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فراز هاست، روزی که فرشتگان بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستردند، تا دل های بزرگمردان ایران زمین را به شاهراه ایمان خداوندی اتصال دهند و آن
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲ ساعت ۱۲:۴۶

حادثه در جاده:
حادثه برخورد یک دستگاه پراید با تخته سنگ کنارجاده
حادثه برخورد یک دستگاه پراید با تخته سنگ کنارجاده: این حادثه در محور مشهد سرخس در مورخ 94/3/1 ساعت 10:30 در 25 کیلومتری پایگاه امداد جاده ای شهید عیار رخ داد.که نجات گران پایگاه در ساعت 10:40 در صحنه حاضر و اقدامات در مانی شامل مهار خونریزی فیکس کردن پا ، IVو انتقال مصدوم به مرکز درمانی (بیمارستان لقمان حکیم) انجام دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲ ساعت ۱۲:۹

همایش کوهنوردی و کوهپیمایی
به گزارش گودرزی رئیس جمعیت هلال احمر سرخس:به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت یک همایش کوهنوردی و کوهپیمایی خانوادگی برای عموم مردم سرخس در روز جمعه 94/3/1 از ساعت پنج صبح تا ساعت پانزده در ارتفاعات چشمه اسیاب بزنگان برگزار شددر این مراسم سیصد نفر از مردم حضورداشتند.و خدمات امدادی و کمک های اولیه وبرپایی یک تخته چادر از اقدامات جمعیت هلال احمر سرخس میباشد.این برنامه با همکاری اداره ورزش و جوانان ،هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزش و جمعیت هلال احمر سرخس برگزارشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۲ ساعت ۱۰:۵۴