امروز: ۱۴۰۰/۹/۱۰
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
تاريخ: ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي ساعت ۱۱:۲۴ کد مطلب: 32071
 آزمون انتخابی ناظران آموزشی هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد
مدیر آموزشهای ضمن خدمت معاونت آموزش جمعیت هلال احمر توجه به اثربخشی و ممارست را حلقه مفقوده آموزش در کشور ما دانست. 
دکتر امین الرضا طباطبایی در آیین توجیه برگزاری آزمون انتخابی ناظران آموزشی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مرکز آموزشهای تخصصی امداد و نحات استان در مشهد با اشاره به کمیت بالا و تعدد دوره های آموزشی در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: اثربخشی علمی آموزشها می بایست با ارزیابی 12  شاخص و در مراحل مختلف قبل و حین و پس از آموزش مدنظر باشد.
وی افزود: توجه به آموزش بدون درنظر گرفتن کیفیت برنامه ها و صرفا با نگرشهای کمیت گرایانه به نتایج مدنظر نمیرسیم و لذا می بایست فرآیند نظارت و ارزیابی دوره های آموزشی نیز با استفاده از ابزار استاندارد آموزش صورت پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: درسنامه آموزشی تا پیش از برگزاری کارگاه تخصصی می بایست مطالعه شده باشد.
ایشان افزود: نظارت بر آموزش صرفا مبتنی بر دقت در حضور و غیاب و آزمون آخر دوره نیست بلکه فرآیند آموزش می بایست کاربردی و اثربخش باشد.
مصطفی ذاکر، معاون آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان رضوی نیز در قسمتی از این جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان بر ضرورت به روز بودن آموزشها مبتنی بر نیازها تاکید کرد.
ارسال به دوستان  نسخه چاپی


نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما:  
کد امنیتی