امروز: ۱۴۰۳/۲/۱



لیست مطالب
<<  قبلي  123456  بعدي  >>
فرم ارسال هزینه های درمان سرپایی بیمه سرمد
فرم ارسال هزینه های درمان سرپایی بیمه سرمد (پاراکلینیکی ،دندانپزشکی،دارو ، آزمایش و ... )جهت استفاده همکاران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۷ ساعت ۱۱:۱۲

برگزاری جلسه هم اندیشی با شرکت بیمه سرمد
جلسه هم اندیشی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی با مدیران شرکت بیمه سرمد برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲ ساعت ۱۳:۱۹

امدادرسانی‌ هلال احمر به 72 خانواده عشایر گرفتار در سیل/ واژگونی پراید و تصادف خاور با سمند در تازه‌های حوادث خراسان رضوی
⭕ مسئول مرکز هماهنگی و کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی و انتقال ۷۲ نفر از عشایر به محل امن و توزیع 47 بسته غذایی 72 ساعته میان آنان در شب گذشته و صبح امروز خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۳ ساعت ۱۱:۱۹

بیانیه راهبردی گام دوم، راهکار ۴۰ ساله دوم نظام است / تبیین ۶ مولفه اساسی رشد و توسعه منابع انسانی در یک سازمان
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در اختتامیه گردهمایی معاونین منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در مشهد مقدس در سخنانی با تاکید بر لزوم بهره گیری از منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در همه زمینه ها خاطرنشان کرد: راهکارها و راهبردهای چهل ساله دوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در این بیانیه مهم تاکید و مورد توجه قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ساعت ۸:۴۹

بازنگری در ساختار و تشکیلات، اولویت منابع انسانی و پشتیبانی است
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: اگر در ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در خدمت به مردم و در صف، موفق هستیم مرهوم اهتمام معاونان و مجموعه عوامل پشتیبان در پشت صحنه است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ساعت ۷:۴۴

شایسته‌سالاری مهمترین اصل منابع انسانی در هلال احمر است
دبیر کل جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت داشتن تقوا و نظم در برنامه‌ها اظهار کرد: وضعیت مدیریت فن‌آوری‌ و ارتباطات در جمعیت هلال احمر نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۵۵

منابع انسانی مهمترین سرمایه هستند
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه سیستم هستند و با این دیدگاه باید برای بالندگی آنها گام برداریم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۴۴

عدالت‌محوری در ارتقای منابع انسانی ضروری است
خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور گفت: عدالت‌محوری در تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی ضروری است چرا که هر سیستم و سازمان اداری ،آینه تمام نمای نظام و کشور است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۳۳

لجستیک ضربه‌گیر سیستم است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: معاونان منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر مسئولیت لجستیک را عهده‌دار هستند که علاوه بر اهمیت، خیلی اوقات ضربه‌گیر سیستم هم هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۲۲

دیدار با مادران وهمسران شهدا در سیمرغ مهر گستر
مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت ارتحال حضرت ام البنین(س) با مادران وهمسران 30 شهید والامقام دیدار نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱ ساعت ۹:۱۲
<<  قبلي  123456  بعدي  >>