امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۳
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
لیست مطالب
راه امام ادامه دارد ...
یادداشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان بمناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره)
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۳ ساعت ۱۲:۲۱

اجرای طرح تفسیر سوره مبارکه حدید درماه مبارک رمضان
یکی از مهمترین فعالیتهای فرهنگی ودینی دفتر نمایندگی ولی فقیه موضوع ارتقاء اطلاعات وآگاهی های همکاران واعضا در خصوص شناخت مفاهیم قرآن می باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۹ ساعت ۸:۴۶

عطر افشانی نمازخانه های هلال احمر استان
همزمان با دهه گرامیداشت وبهداشت مساجد و در استقبال از ماه مهمانی خدا ، نمازخانه ساختمان صلح جمعیت هلال احمر استان ونیز شعبه های هلال احمر در خراسان رضوی،غبار روبی وعطر افشانی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۴ ساعت ۱۱:۲۰

برنامه های هلال احمر خراسان رضوی برای ماه مبارک رمضان اعلام شد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی گفت: ماه مبارک رمضان از مهمترین عنایات ویژه الهی است بر بندگان خویش ،که باهدف پاکسازی قلب و جسم خود موجبات کسب فضایل و دفع رذایل اخلاقی را برای روزه داران فراهم می آورد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲ ساعت ۱۳:۴۲

تجهیز نمازخانه های هلال احمر استان در دهه نکوداشت مساجد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان از تجهیز نمازخانه های هلال احمر در همه شعب هلال احمر خراسان رضوی همزمان با دهه نکوداشت مساجد، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳۰ ساعت ۱۳:۳۹

امدادرسانی معنوی:
هم اندیشی مبلغان اعزامی به مناطق زلزله زده هلال احمر استان خراسان رضوی
در پی وقوع زلزله 16 فروردین ماه از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعی از روحانیون ومبلغان بمنظور تامین نیازهای روحی و فکری آسیب دیدگان به مناطق زلزله زده اعزام شدند که در ادامه آن بمنظور هم اندیشی وساماندهی بهتر مبلغان در انجام امداد معنوی جلسه ای در مرکز کنترل وهماهنگی هلال احمر مشهد مقدس برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۹ ساعت ۱۲:۰

بازدیدعضو مجلس خبرگان رهبری از مناطق زلزله زده خراسان رضوی
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت:با عنایت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) در این زلزله تلفات جانی وانسانی بسیار کم بود،اما این مسئله نباید باعث کم توجهی در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۴ ساعت ۱۳:۴۵

تاکید نماینده رهبری بر ضرورت توجه و ارائه خدمات حداکثری به زلزله زدگان
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه با حضور در مناطق زلزله‌زده فریمان، رضویه و تربت جام خراسان رضوی از وضعیت امدادرسانی در این مناطق بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت ۱۱:۰

حضور مبلغین در مناطق زلزله‌زده
جمعی از اعضای گروه تبلیغی دفترنمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمرخراسان رضوی با حضور در روستاهای زلزله‌زدۀ بخش رضویۀ مشهد به بیان احکام و احادیث مربوط با حوادث پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت ۱۰:۳۶

نماینده رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله زده خراسان رضوی بازدید می‌کند
آیت الله شیخ عبدالحسین معزی به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خراسان رضوی بازدید می کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت ۸:۴۷