امروز: ۱۴۰۳/۲/۷
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
لیست مطالب
پرچم سفید و قرمز هلال احمر آرامش بخش مردم است
معاون نظارت و امورشرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ارائه خدمت توسط اعضا این جمعیت در پایگاه ها و پست های امدادونجات و جوانان در میسرهای مواصلاتی کشور گفت: خوشبختانه مردم پرچم سفید و قرمز هلال احمر را به عنوان پرچم آرامش بخش و اطمینان بخش می شناسند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۹:۵۱

اجر ایثارگران هلال احمر نزد خداوند محفوظ است
معاون نظارت و امور شرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پایگاه های امدادی هلال احمر مشهد گفت: اجر ایثارگران هلال احمر نزد خداوند و امام رضا(ع) محفوظ است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۴ ساعت ۱۵:۴۶

حضور فعال روحانیون در طرح نوروزی هلال احمر
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۵۰۰ روحانی در طرح نوروزی سال 1397 جمعیت هلال احمر در ۵۰۰ پایگاه سراسر کشور همکاری و حضور خواهند داشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۱۱:۳۰

فعالیت کانون های طلاب جمعیت هلال احمر استان گسترش می یابد
تفاهمنامه همکاری های مشترک حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و حوزه علمیه خراسان، روز شنبه 19 اسفندماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در مشهد مقدس به امضاء رسید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۹:۱

زندگی فاطمی کانون مهر خداست
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: ظواهر زندگی اسباب آبادانی خانه نیست بلکه زندگی به سبک حضرت فاطمه زهرا(س) باید کانون مهر خدا باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۸:۴۱

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی انقلاب خمینی؛ احیای ارزشهای حسینی اعلام شد
اسامی 39 نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی انقلاب خمینی؛ احیای ارزشهای حسینی که به مناسبت سی ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ساعت ۱۰:۳

ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع)
حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله در عام الفیل ( سال 570 میلادی ) در ماه ربیع الاول دیده به جهان گشود.مورخان شیعه، ولادت پیامبر اکرم را در صبح جمعه‌ی هفدهم ربیع الاول و اکثر علمای اهل سنت، در روز دوازدهم همان ماه می‌دانند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۴ ساعت ۱۳:۴۴

اعزام دو تن از مبلغان کانون طلاب هلال احمر خراسان رضوی به مناطق زلزله زده
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اعزام دو تن از مبلغان مجرب در زمینه امور تربیتی ومشاوره وروانشناسی برای امداد معنوی در مناطق زلزله زده غرب کشور در قالب تیم سحر استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۳ ساعت ۱۱:۲

اربعین کمال عاشوراست
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ظهر امروز یکشنبه 14 آبان ماه در جریان سفر استانی به کرمانشاه با حضور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان در سخنانی، نجات انسان ها از جهالت و گمراهی را فلسفه ی قیام امام حسین (ع) برشمرد و خاطر نشان کرد: همچنان که در زیارت اربعین نیز آمده است، امام حسین(ع) جان مایه ی خویش را در راه خدا بخشید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۵ ساعت ۸:۵۹

از داشتن برنامه منسجم و هدفمند تا تقویت و نگهداری سرمایه های عظیم جمعیت هلال احمر
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم وجود یک برنامه منسجم و هدفمند به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از فرصت های پیش رو برای خدمت و فعالیت های انساندوستانه در هلال احمر بر تقویت و حفظ سرمایه های عظیم این نهاد مردمی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۸ ساعت ۸:۳۳