امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
لیست مطالب
تصویب راه‌اندازی دارالقرآن کریم در هلال احمر خراسان رضوی
طرح ایجاد و راه‌اندازی رسمی دارالقرآن کریم جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امروز در نشست شورای فرهنگی هلال احمر استان تصویب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ساعت ۱۳:۳۱

تصویر چله انقلاب درجشن بلوغ فکری انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی گفت:انقلاب اسلامی موجودی زنده و پیش رونده است و حیات طیبه خویش را بدرستی طی می نماید و اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی یعنی بلوغ و رشد و تکامل واقعی خود قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت ۹:۲۰

داوطلبان هلال احمر در بشر دوستی و سعادت در جامعه پیشگام هستند
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: داوطلبان هلال احمر پیشگام در بشر دوستی وایجاد سعادت در جامعه هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۱۱:۳۷

حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در فشارهای اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه ها و هجمه های اقتصادی دشمن است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۴۳

خدمت صادقانه به انسانها مسیر اصلی خدمت بی منت در هلال احمر
حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به مردمی و عام‌المنفعه بودن نهاد هلال احمر، تاکید کرد: خدمت صادقانه به انسانها اصلی ترین مسیر خدمت بی منت در هلال احمر است که همه مردم و بشریت از آن منتفع می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۲۷

تعامل هنری میان آستان قدس رضوی و هلال احمر
مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در جلسه شورای فرهنگی هلال احمر استان، رویکرد هنری و فرهنگی در هلال احمر خراسان رضوی را باعث فروغ هر چه بیشتر خدمات این نهاد عام المنفعه دانست و برای تعامل و همکاری هنری فیما بین اعلام آمادگی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ساعت ۱۰:۳۸

دوره‌ شیوه‌های نوین جذب نماز در هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در همایش شیوه‌های نوین دعوت به نماز اظهار کرد: نماز بالاترین ذکر است و حتی در ادبیات فارسی و نزد شعرای بزرگ هم جایگاه ویژه‌ای داشته که می‌بایست مورد توجه باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ساعت ۱۱:۱۱

طلبه های نیشابوری مانور امدادی مقابله با زلزله را اجرا کردند
طلبه های مدرسه علمیه فضل بن شاذان نیشابور همزمان با روز ایمنی و مقابله با زلزله، مانور امدادی را اجرا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۶ ساعت ۱۲:۴۱

شب یلدا با جانبازان
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،خزانه دار و معاونان هلال احمر خراسان رضوی شب یلدا را با حضور در آسایگاه جانبازان مشهد در کنار عزیزان جانباز گذراندند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱ ساعت ۹:۲۲

یلدانه ؛ به بهانه فرا رسیدن شب یلدا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گفت : یلدا سنّتی ملی در راستای ارزشهای اسلامی و بویژه تکریم نهاد خانواده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۹ ساعت ۱۰:۳۴