امروز: ۱۴۰۳/۲/۱
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
لیست مطالب
اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر برای همکاری با آستان قدس رضوی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اعلام کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی همکاری با آستان قدس رضوی را دارد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت ۱۵:۴۸

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در دیدار با امام جمعه مشهد مقدس
نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در دیدار با امام جمعه مشهد مقدس با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی غیر دولتی و مردم نهاد است، عنوان کرد: بودجه ای که از سوی دولت به جمعیت هلال احمر اختصاص پیدا می کند به‌خاطر خدماتی است که از سوی این جمعیت در حوادث و سوانح به هموطنان ارائه می شود
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت ۱۵:۳۴

تسکین آلام فکری از مهمترین ماموریت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمراعلام کرد: تسکین آلام فکری از مهمترین ماموریت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۹ ساعت ۲۱:۲۷

حضور حجت الاسلام والمسلمین معزی بر مزار شهدای بهشت رضا(ع)
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور بر مزار شهدا در بهشت رضا مشهد مقدس، گفت: تجدید میثاق با آرمان های ارزشمند این مردان بزرگ روحیه ای مضاعف، انقلابی و اسلامی برای انجام سایر فعالیت ها به ما می دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۹ ساعت ۱۴:۱۷

سفر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به خراسان رضوی
آیت ا...معزی،نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور از امروز میهمان سرزمین خورشید است وبا آیت ا.. علم الهدی ونیز تولیت آستان قدس رضوی دیدار می کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۹ ساعت ۱۰:۴۳

بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی از پایگاه های امدادی و جوانان شهرستان چناران
به گزارش ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حجت الاسلام اسدالله اسدی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی، صبح امروز از پایگاه های جاده ای وکوهستان مستقر در شهرستان چناران بازدید به عمل آورد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۹ ساعت ۱۴:۵۴

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به مناسبت درگذشت تولیت آستان قدس رضوی
نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در پیامی در گذشت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی؛ تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ساعت ۱۳:۳۷

آیت‌الله واعظ ‌طبسی دعوت حق را لبیک گفت
پیام تسلیت مدیرعامل ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمرخراسان رضوی به منظور درگذشت نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ ساعت ۱۶:۴۷

آیت الله معزی برای بهبودی آیت الله واعظ طبسی آرزوی سلامتی و شفا کرد
آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در تماس تلفنی با فرزند نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی که در بیمارستان بستری می باشد برای آیت الله واعظ طبسی از خدای بزرگ آرزوی بهبودی و سلامتی نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت ۱۵:۴۱

تجلیل از ائمه جماعات وفعالان اقامه نماز جمعیت هلال احمر مشهد
در هفتمین گردهمایی ائمه جماعات وفعالان اقامه نمازجمعیت هلال احمر مشهد با حضورحجت الاسلام سبحانی نیا دبیر ستاد اقامه نمازاستان از خادمین وفعالان اقامه نماز تجلیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۹ ساعت ۱۵:۸