امروز: ۱۴۰۳/۲/۵
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
لیست مطالب
در گفتگو با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه /ملاک ها، حساسیت ها و اهمیت انتخابات هفتم اسفند
اهمیت انتخابات هفتم اسفند و تفاوت این دوره، ملاک های مهم و نحوه مقابله با طرح های دشمنان در این انتخابات در گفتگو با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی تشریح شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۵ ساعت ۱۲:۴۲

طرح ارتقا و بازآموزی احکام ضروری نماز در هلال احمر خراسان رضوی اجرا شد
در راستای فعالیتهای فرهنگی دینی و درخواست‌ها و مراجعات کارکنان و به منظور گسترش احکام شرعی و بازنگری و بازخوانی مناسک عبادی، طح ارتقاء و بازآموزی احکام ضروری نماز در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اجرا شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ساعت ۱۳:۴۱

ششمین نشریه فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه (مهروماه)رسید
برندگان این استان تاکنون عبارتنداز:
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ ساعت ۱۳:۵۹

راه اندازی کتابخانه در درمانگاه هلال احمر مشهد
در راستای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و تقویت بنیه علمی مذهبی همکاران و مراجعین محترم به مرکز درمانگاه ، در هفته وحدت و به مناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت ، یک باب کتابخانه راه اندازی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت ۱۳:۳۸

محکومیت قتل شیخ نمر توسط رهبر معظم انقلاب
بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت/ انتقاد شدید از سکوت و حمایت مدعیان آزادی و حقوق بشر از جنایات رژیم سعودی/ دنیا باید احساس مسئولیت کند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت ۱۲:۲۰

برنامه‌ریزی برای تعمیق، گسترش و آموزش مهندسی فرهنگی در جمعیت
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که به‌دنبال عملیاتی کردن فرهنگ در جمعیت هستیم، گفت: تعمیق، گسترش و آموزش مهندسی فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر با بهره‌گیری از ظرفیت کارکنان، جوانان، داوطلبان و بخش دانشجویی موسسه علمی – کاربردی جمعیت در دستور کار است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت ۸:۱۵

پیاده زائر مهر رضوان
بنده واقعی خداوند با الوجدان درک می کند که در پیشگاه الهی هیچ عمل قابل عرضه ای که با انجام آن حق عبودیت الهی را ادا کرده باشد، ندارد. به همین جهتاست که به هیچ یک از اعمال خود تکیه و اعتماد نمی کند بلکه تنها و تنها به لطف و فضل خداوند گار کریم امید بسته و او را نجاتبخش خود می داند(الهنا عاملنا بفضلک و لا تعاملنا بعدلک)
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۶ ساعت ۹:۲۵

همانا سخاوتمندترين مردم آن كسى است كه كمك نمايد به:
همکاری جمعیت هلال احمر با حج وزیارت خراسان رضوی در اعزام روحانیون به کربلا
یک دوره آموزش کوتاه مدت امداد و نجات و حوادث غیرمترقبه برای بیش از 250 نفر روحانی که،بعنوان مبلّغ در ایام اربعین حسینی جهت همراهی با زائران پیاده به کربلا اعزام می شوند ، برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۴ ساعت ۱۰:۳۴

اعلام اسامی نفرات برتر طرح حفظ چهل حدیث رضوی
آزمون طرح حفظ چهل حدیث رضوی شهریور ماه توسط شعب برگزار گردیدکه افراد برتر در دوسطح عالی وخوب به شرح ذیل می باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۴ ساعت ۱۰:۲۷

اهدای کمک نقدی آیت ا... معزی به طرح قدمگاه عشق
آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور به منظور اجرای هر چه بهتر طرح قدمگاه عشق توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، کمک نقدی به این امر معنوی اهدا نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۵ ساعت ۱۲:۴۴