امروز: ۱۴۰۳/۱/۹



لیست مطالب
شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی، با تبریک عید عید نوروز به هم‌میهنان بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، و با ابراز امیدواری به کسب برکات مادی و معنوی از تقارن سال جدید با اعیاد شعبانیه و متبرک شدن سال ۱۴۰۰ به دو عید نیمه‌شعبان و جشن ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سال جدید را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۵ ساعت ۸:۴۱

عربستان سکوتش را درباره حج ۱۴۰۰ شکست/ قبل از اعزام واکسن بزنید
در حالی که حدود ۶ ماه است که کشورهای اسلامی منتظر تصمیم سعودی‌ها برای حج تمتع سال آینده هستند، بالاخره عربستان سکوت را شکست و وزیر بهداشت این کشور زدن واکسن را شرط اصلی برای پذیرش زائران خانه خدا عنوان کرد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۸:۵۰

ییس مرکزپزشکی حج وزیارت:اعمال رویکرد سختگیرانه برای تایید استطاعت جسمی زائران حج آتی
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعمال رویکرد سختگیرانه برای تایید استطاعت جسمی زائران کشورمان در حج آتی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت ۸:۱۷

رایزنی مسئولان حج ایران و عراق در باره حج آینده
مسئولان حج ایران و عراق در ارتباط تصویری درباره حج آینده به گفتگو و تبادل نظر پرداختندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مسئولان حج جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق دریک نشست ویدئو کنفرانس درباره حج آینده به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت ۸:۱۶

بازگشایی سفر عتبات منوط به نظر نهایی ستاد ملی مقابله با کروناست
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سازمان آمادگی کامل در حوزه اجرایی برای از سرگیری اعزام ها براساس شیوه نامه های بهداشتی را دارد، گفت: منتظر نظر نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ساعت ۸:۱۳

طاهر درودی تشریح کرد؛ احتمالات پزشکی و بهداشتی برگزاری حج تمتع
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت از احتمال فراوان برگزاری حج تمتع با حضور زائران کشورهای مختلف خبر داد و گفت: فکر می‌کنیم دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ عربستان کاهش یابد، اما تاکنون سعودی‌ها هیچ دستورالعملی را ارائه نکرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۱۱:۷

بی‌خبری از برگزاری حج تمتع ۱۴۰۰ / عربستان اطلاعیه صادر نمی‌کند
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه عربستان هیچ گونه اطلاعیه و اخباری در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری حج آینده منتشر نمی‌کند، گفت: در این موضوع همچنان بی‌خبری وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۹ ساعت ۸:۷

رئیس سازمان حج وزیارت: مرکز پزشکی حج و زیارت همراه ارزشمندی در حفظ سلامت زائران است
رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اهتمام این سازمان به سلامت زائران در تشرف به اعتاب مقدسه و حج گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت همواره همراه ارزشمندی برای این سازمان در حفظ و تامین سلامت زائران حج و سفرهای زیارتی اعتاب مقدسه بوده اند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲ ساعت ۸:۲۷

لزوم تسهیل زیارت زائران عتبات عالیات
حجت الاسلام والمسلمین نواب در نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بر ضرورت استفاده از زیرساخت های موجود در عتبات عالیات برای تسهیل زیارت زائران تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ساعت ۹:۴۹

زائران اربعین ۱۴۰۰ از پرداخت عوارض خروج معاف هستند
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه این کمیسیون، زائران اربعین ۱۴۰۰ از پرداخت عوارض خروج معاف هستن
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ساعت ۸:۵۰