امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۰
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
اخبـــار
بازدیدعضو مجلس خبرگان رهبری از مناطق زلزله زده خراسان رضوی
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت:با عنایت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) در این زلزله تلفات جانی وانسانی بسیار کم بود،اما این مسئله نباید باعث کم توجهی در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۴ ساعت ۱۳:۴۵

تاکید نماینده رهبری بر ضرورت توجه و ارائه خدمات حداکثری به زلزله زدگان
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه با حضور در مناطق زلزله‌زده فریمان، رضویه و تربت جام خراسان رضوی از وضعیت امدادرسانی در این مناطق بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت ۱۱:۰

حضور مبلغین در مناطق زلزله‌زده
جمعی از اعضای گروه تبلیغی دفترنمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمرخراسان رضوی با حضور در روستاهای زلزله‌زدۀ بخش رضویۀ مشهد به بیان احکام و احادیث مربوط با حوادث پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت ۱۰:۳۶

نماینده رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله زده خراسان رضوی بازدید می‌کند
آیت الله شیخ عبدالحسین معزی به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خراسان رضوی بازدید می کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت ۸:۴۷

بیان احادیث حوادث و التیام قلب ودل زلزله‌زدگان در بازدید گروه تبلیغ مشهد
جمعی از اعضای گروه تبلیغی دفترنمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمرخراسان رضوی به همراه مسئول آن دفتربا حضور در روستاهای زلزله زده بخش رضویه مشهد به بیان احکام و احادیث مربوط با حوادث پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت ۸:۴۵

زائران و مسافران نوروزی با رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی سفر را شیرین کنند
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از زائران و مسافران نوروزی می‌خواهم که برای قدرشناسی از عزیزان زحمتکش جمعیت هلال احمر با رعایت قوانین و مقررات بین شهری،شهدشیرین مسافرت را برای خود و دیگران تلخ نکنند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۳ ساعت ۱۶:۲۳

مسابقه کتابخوانی فاطمی/اسوه سبک زندگی اسلامی
مسابقه کتابخوانی فاطمی توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۴ ساعت ۱۱:۹

تقدیر نماینده ولی فقیه در هلال احمر از مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی
نماینده ولی فقیه در هلال احمر از مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی به پاس خدمت رسانی به زائران رضوی در ایام شهادت امام رضا(ع) تقدیر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ساعت ۱۱:۳

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب(س)و دهه فجر
همزمان با خجسته زادروز حضرت زینب (س)،آیین جشن روز پرستار وبهار پیروزی انقلاب اسلامی درسالن شهدای گمنام هلال احمر مشهد پایتخت معنوی ایران اسلامی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ ساعت ۱۲:۵۵

اجرای سیاستهای راهبردی دهه فجر هلال احمراستان
سیاستهای راهبردی دهه فجر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ابلاغ واجرای آن آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت ۱۴:۳۰

برگزاری مراسم ترحیم آیت الله هاشمی در هلال احمر استان:
وحدت حول محور ولایت
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی،تشییع شکوهمند آیت الله هاشمی رفسنجانی را که با حضور پرشور وپرشمار مردم واقامه نماز پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد را نشانگر وحدت حول محور ولایت دانست.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ساعت ۱۳:۴۷

تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خراسان رضوی
انالله واناالیه راجعون. در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمین اسدی طی پیامی این ضایعه دردناک را تعزیت اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ ساعت ۱۳:۱۳

ولایت‌پذیری تنها راه حفظ نظام است / لازمه پایبندی نسل جوان به خون شهدا بصیرت افزایی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گفت: برای پایبندی نسل سوم و چهارم انقلاب به خون شهدا باید بصیرت افزایی کنیم و بدانیم که تنها راه حفظ اسلام و نظام ولایت‌پذیری است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت ۱۱:۱۹

بزرگداشت حماسه 9 دی در هلال احمر
مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور قائم مقام مدیرعامل هلال احمر استان ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه وجمعی از معاونین وپرسنل هلال احمر استان در محل نمازخانه هلال احمر مشهد مقدس برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۹ ساعت ۸:۵۸

پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و پنجمین اجلاس سراسر:
همه همّت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته‌ی خود بشناسانیم
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز، با اشاره به مسئولیت همگانی در اقامه نماز تأکید کردند: لازم است که همه همّت گماریم تا نماز را در جایگاه شایسته‌ی خود، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به تناسب آن تعالی بخشیم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۸ ساعت ۱۲:۲۸