امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
اخبـــار
اعزام کاروان دختران آفتاب از شهر خورشید
تعداد 30 نفر از دختران منتخب عضو جوان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صبح امروز و طی مراسمی برای حضور در همایش دختران آفتاب در روز ولادت حضرت معصومه (س) به قم اعزام شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲ ساعت ۱۳:۳۳

یادداشت مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه کرامت:
دهه کرامت تجلی کرامت خاندان امام علی بن موسی الرضا(ع) به سرزمین ایران است
حضور امام رضا(ع) گرچه بظاهر به دعوت مأمون عباسی بوده ولی در واقع نشان موهبت الهی به ایران زمین است که امروزه پس از هزار ودویست و اندی سال بقعه مبارکه آن حضرت مضجع دلدادگان به اهل بیت رسول الله (ص) می باشد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲ ساعت ۸:۵۳

در مکتب خانه امام صادق علیه السّلام
همه می دانیم که ائمه اطهار (ع) بعنوان نمایندگان خداوند بر روی زمین بمثابه حلقات یک زنجیره،کاروان های بشری را به مبدأ عالم هستی متصل می نمایند . امام صادق (ع) (که در ایام شهادت مظلومانه آن بزرگوار قرار داریم ) در جغرافیای زمان و مکان خود یکی از حلقه های این منظومه را با الهام از مقام عصمت و علم امامت برجسته نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۷ ساعت ۱۱:۳۵

برنامه ریزی مشترک 3 استان برای گرامیداشت دهه کرامت در جمعیت هلال احمر
برای گرامیداشت هرچه با شکوهتر دهه کرامت امسال جمعیت هلال احمر سه استان خراسان رضوی، قم وفارس که میزبان خاندان وحرم اهل بیت (ع) هستند به صورت مشترک برنامه پیشنهادی را تدوین می کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۵ ساعت ۱۲:۳۳

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان ر:
از اجرای طرح سفیران ضیافت الهی تا برنامه های متنوع فرهنگی در ماه رمضان
مسئول دفتر نمایندکی ولی فقیه در هلال احمر استان خراسان رضوی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت، گزارشی از برگزاری کلاس های احکام شرعی ویژه کارکنان و اعضاء و برنامه های متنوع فرهنگی و دینی در ایام ماه مبارک رمضان ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۳ ساعت ۱۱:۵۹

نشست علمی بررسی فقهی استهلال در هلال احمر استان
نشست علمی بررسی فقهی استهلال با حضور معاون فرهنگی و امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر و نیز مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خراسان رضوی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۳ ساعت ۱۴:۲۸

نگاهی فـقهی به مسئله اسـتهلال
ازدیرباز بحث (استهلال) همواره مورد دغدغه مسلمانان بوده و هست. می‌دانیم که در دین جامع و کامل اسلام، بسیاری از وظایف و عبادات فردی و اجتماعی مسلمانان بر اساس ماه‌های قمری و تشخیص آغاز ماه‌های قمری مبتنی بر رؤیت هلال است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۳ ساعت ۱۲:۵

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حمایت از قدس
قدس و مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان یکی از اماکن محبوب و مقدس جامعه اسلامی وحتی ادیان الهی است که به حکم قرآن وفطرت بشری می بایست همیشه مورد احترام و تقدیس قرار گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱ ساعت ۱۱:۴۴

محفل قرآنی خانواده هلال احمر خراسان رضوی در حرم رضوی برگزار شد
همزمان با شبهای قدرماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، محفل انس با قرآن در جوار عترت ویژه اعضا و کارکنان هلال احمر خراسان رضوی در رواق دارالهدایه حرم حضرت رضا(ع) برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۸ ساعت ۱۱:۴۵

راه امام ادامه دارد ...
یادداشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان بمناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره)
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۳ ساعت ۱۲:۲۱

اجرای طرح تفسیر سوره مبارکه حدید درماه مبارک رمضان
یکی از مهمترین فعالیتهای فرهنگی ودینی دفتر نمایندگی ولی فقیه موضوع ارتقاء اطلاعات وآگاهی های همکاران واعضا در خصوص شناخت مفاهیم قرآن می باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۹ ساعت ۸:۴۶

عطر افشانی نمازخانه های هلال احمر استان
همزمان با دهه گرامیداشت وبهداشت مساجد و در استقبال از ماه مهمانی خدا ، نمازخانه ساختمان صلح جمعیت هلال احمر استان ونیز شعبه های هلال احمر در خراسان رضوی،غبار روبی وعطر افشانی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۴ ساعت ۱۱:۲۰

برنامه های هلال احمر خراسان رضوی برای ماه مبارک رمضان اعلام شد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی گفت: ماه مبارک رمضان از مهمترین عنایات ویژه الهی است بر بندگان خویش ،که باهدف پاکسازی قلب و جسم خود موجبات کسب فضایل و دفع رذایل اخلاقی را برای روزه داران فراهم می آورد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲ ساعت ۱۳:۴۲

تجهیز نمازخانه های هلال احمر استان در دهه نکوداشت مساجد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان از تجهیز نمازخانه های هلال احمر در همه شعب هلال احمر خراسان رضوی همزمان با دهه نکوداشت مساجد، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳۰ ساعت ۱۳:۳۹

امدادرسانی معنوی:
هم اندیشی مبلغان اعزامی به مناطق زلزله زده هلال احمر استان خراسان رضوی
در پی وقوع زلزله 16 فروردین ماه از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعی از روحانیون ومبلغان بمنظور تامین نیازهای روحی و فکری آسیب دیدگان به مناطق زلزله زده اعزام شدند که در ادامه آن بمنظور هم اندیشی وساماندهی بهتر مبلغان در انجام امداد معنوی جلسه ای در مرکز کنترل وهماهنگی هلال احمر مشهد مقدس برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۹ ساعت ۱۲:۰