امروز: ۱۴۰۳/۲/۸
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
اخبـــار
دیدار آیت ... سیداحمد حسینی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگا رهبری با مدیرعامل و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت و کارکنان هلال احمر خراسان رضوی
آیت ... حسینی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ضمن دیدار با مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و نیز کارکنان از زحمات این نهاد در کمک به سیل زدگان و جمع آوری کمکهای مردمی تقدیر کرد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۷ ساعت ۱۲:۱۰

برگزاری ۱۱۴ جلسه شورای فرهنگی در هلال احمر خراسان رضوی نمایانگر همدلی است/خدمات هلال احمر در سیل امسال سرمایه اجتماعی این نهاد را بالا برد
دکتر یاسر احمدوند در نشست شورای ثلاثه هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به نقشه امروز دشمنان نظام برای ایجاد درگیری اجتماعی در جامعه تاکید کرد: حفظ انسجام و اتحاد اجتماعی مهمترین اولویت امروز جامعه است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۶ ساعت ۱۴:۵۱

گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در ساختمان صلح هلال احمر خراسان رضوی
مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور علیرضا دلبریان، راوی دفاع مقدس در محل نمازخانه ساختمان صلح جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۹ ساعت ۱۱:۵

نگاهی به دعای « اللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُور»
یک از دعاهای ماه رمضان دعای « اللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ ... » است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با نگاهی به این دعا به تشریح آن پرداخته است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ساعت ۱۱:۴۰

تشریح برنامه‌های ماه رمضان هلال احمر خراسان رضوی
ماه مبارک رمضان ماه میهمانی مخلوق بر سر سفره خالق است. لطف خالق اقتضا نموده تا مخلوق کمترین خود را بحضور پذیرد و در نهایت ا‌حترام و تکریم او را پذیرایی نماید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۶ ساعت ۱۱:۴۱

تخصیص نیمی از سهم مبارک امام (ع) برای کمک به سیل زدگان
نصفی از سهم مبارک امام(ع) از سوی آیت ا.. سیدان با اجازه مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت ا.. سیستانی دامت برکاته به منظور کمک به سیل زدگان اختصاص پیدا نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۴ ساعت ۱۰:۳۸

اختصاص ٥٠ درصد هزينه‌های برگزاری جشن‌های نيمه شعبان به سيل‌زدگان کشور
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ٥٠ درصد هزينه‌های برگزاری جشن‌های دهه مهدویت به‌ویژه شب و روز نيمه شعبان با ابتکار شورای هیئات مذهبی مشهد و مهدیه، به سيل‌زدگان کشور تخصيص می‌یابد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت ۱۳:۳۳

آماده‌باش نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در روز طبیعت
فعالیت ۳۰۰ جوان تیم‌های سحاب جمعیت هلال احمر در روز طبیعت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۲ ساعت ۱۵:۲۹

بیانیه راهبردی گام دوم، راهکار ۴۰ ساله دوم نظام است / تبیین ۶ مولفه اساسی رشد و توسعه منابع انسانی در یک سازمان
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در اختتامیه گردهمایی معاونین منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در مشهد مقدس در سخنانی با تاکید بر لزوم بهره گیری از منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در همه زمینه ها خاطرنشان کرد: راهکارها و راهبردهای چهل ساله دوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در این بیانیه مهم تاکید و مورد توجه قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ساعت ۸:۴۹

دیدار با مادران وهمسران شهدا در سیمرغ مهر گستر
مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت ارتحال حضرت ام البنین(س) با مادران وهمسران 30 شهید والامقام دیدار نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱ ساعت ۹:۱۲

تصویب راه‌اندازی دارالقرآن کریم در هلال احمر خراسان رضوی
طرح ایجاد و راه‌اندازی رسمی دارالقرآن کریم جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امروز در نشست شورای فرهنگی هلال احمر استان تصویب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ساعت ۱۳:۳۱

تصویر چله انقلاب درجشن بلوغ فکری انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی گفت:انقلاب اسلامی موجودی زنده و پیش رونده است و حیات طیبه خویش را بدرستی طی می نماید و اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی یعنی بلوغ و رشد و تکامل واقعی خود قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت ۹:۲۰

داوطلبان هلال احمر در بشر دوستی و سعادت در جامعه پیشگام هستند
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: داوطلبان هلال احمر پیشگام در بشر دوستی وایجاد سعادت در جامعه هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۱۱:۳۷

حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در فشارهای اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه ها و هجمه های اقتصادی دشمن است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۴۳

خدمت صادقانه به انسانها مسیر اصلی خدمت بی منت در هلال احمر
حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به مردمی و عام‌المنفعه بودن نهاد هلال احمر، تاکید کرد: خدمت صادقانه به انسانها اصلی ترین مسیر خدمت بی منت در هلال احمر است که همه مردم و بشریت از آن منتفع می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۲۷