امروز: ۱۴۰۳/۱/۱۰
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
اخبـــار
یکم ماه ذی القعده الحرام، ولادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و روزملی دختران مبارک باد
روز میلاد توست و تو روشنی به ما هدیه می‏ دهی و ما با دستانی پر از روشنی، از این حُسن بازمی‏گردیم؛ با دل‏هایی که در حوضچه چشمانمان با آب دیده تطهیر شده است. فاطمه جان، به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور، و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم...
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۴ ساعت ۸:۴۰

چگونه به ماه مبارک رمضان وارد شویم ؟
خداوند متعال در قالب دین اسلام به عنوان نسخه نهایی ادیان الهی، فرصتهای نابی را برای ارتباط بندگانش با خود ، در اختیار آنان قرار داده است و از جمله بهترین فرصتها، اختصاص یک ماه برای عبادت و ارتباط ویژه و ممتاز از سایر اوقات است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۶ ساعت ۱۳:۴۲

امدادگری وامداد پروری دو رسالت خطیر هلال احمر است
به گزارش روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی ، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ،تاکید کرد:علاوه برامدادگری ،هلال احمر رسالت خطیر "امدادپروری" را دارد که می بایست مورد توجه جدی باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت ۱۶:۳۲

حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نظارت فعال خواهد داشت
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در اختتامیه نهمین گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ها در سخنانی با اشاره به وظیفه ذاتی حوزه نمایندگی گفت : بر حسب وظیفه ذاتی خود بر کلیه امور نظارت و در صورت لزوم و مشاهده هرگونه تخلف و فعالیتی خارج از چهارچوب قانون ورود پیدا کرده و آن را متذکر می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۶ ساعت ۱۴:۲۵

جامعه امروز نیازمند تبیین شاخص های ارزشی و اخلاقی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: جامعه امروز نیازمند تبیین شاخص های ارزشی و اخلاقی است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۴ ساعت ۱۲:۲۱

نظارت شرعی بر امور هلال احمر، لازمه اعتماد مردمی به این مجموعه است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از برگزاری همایش مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه سراسر کشور در مشهد مقدس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۴ ساعت ۱۲:۱۵

برگزاری نهمین گردهمایی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر سراسر کشور
دراعیاد شعبانیه ودهه مهدویت همایش سراسری حوزه نمایندگی ولی فقیه هلال احمر کشور با هدف تبیین سیاستهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در بخش فرهنگی ونظارتی وبحث و تبادل نظر برنامه های پیشنهادی استانها در مشهد مقدس برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت ۱۱:۱۶

کاهش تصادفات جاده‌ای با آگاه‌سازی به موقع نیروهای هلال احمر
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با آگاه‌سازی به موقع و بسیار خوب نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و دیگر مجموعه‌های فعال در طرح نوروزی 97 استان شاهد کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در سراسر کشور به خصوص خراسان رضوی بودیم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۴ ساعت ۱۶:۴۵

حضور 60 روحانی در پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از حضور 60 روحانی در پایگاه‌های نوروزی این مجموعه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۹:۵۸

پرچم سفید و قرمز هلال احمر آرامش بخش مردم است
معاون نظارت و امورشرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ارائه خدمت توسط اعضا این جمعیت در پایگاه ها و پست های امدادونجات و جوانان در میسرهای مواصلاتی کشور گفت: خوشبختانه مردم پرچم سفید و قرمز هلال احمر را به عنوان پرچم آرامش بخش و اطمینان بخش می شناسند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۹:۵۱

اجر ایثارگران هلال احمر نزد خداوند محفوظ است
معاون نظارت و امور شرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پایگاه های امدادی هلال احمر مشهد گفت: اجر ایثارگران هلال احمر نزد خداوند و امام رضا(ع) محفوظ است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۴ ساعت ۱۵:۴۶

حضور فعال روحانیون در طرح نوروزی هلال احمر
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۵۰۰ روحانی در طرح نوروزی سال 1397 جمعیت هلال احمر در ۵۰۰ پایگاه سراسر کشور همکاری و حضور خواهند داشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۱۱:۳۰

فعالیت کانون های طلاب جمعیت هلال احمر استان گسترش می یابد
تفاهمنامه همکاری های مشترک حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و حوزه علمیه خراسان، روز شنبه 19 اسفندماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در مشهد مقدس به امضاء رسید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۹:۱

زندگی فاطمی کانون مهر خداست
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: ظواهر زندگی اسباب آبادانی خانه نیست بلکه زندگی به سبک حضرت فاطمه زهرا(س) باید کانون مهر خدا باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۸:۴۱

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی انقلاب خمینی؛ احیای ارزشهای حسینی اعلام شد
اسامی 39 نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی انقلاب خمینی؛ احیای ارزشهای حسینی که به مناسبت سی ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ساعت ۱۰:۳