امروز: ۱۴۰۳/۱/۱۰
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
اخبـــار
ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع)
حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله در عام الفیل ( سال 570 میلادی ) در ماه ربیع الاول دیده به جهان گشود.مورخان شیعه، ولادت پیامبر اکرم را در صبح جمعه‌ی هفدهم ربیع الاول و اکثر علمای اهل سنت، در روز دوازدهم همان ماه می‌دانند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۴ ساعت ۱۳:۴۴

اعزام دو تن از مبلغان کانون طلاب هلال احمر خراسان رضوی به مناطق زلزله زده
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اعزام دو تن از مبلغان مجرب در زمینه امور تربیتی ومشاوره وروانشناسی برای امداد معنوی در مناطق زلزله زده غرب کشور در قالب تیم سحر استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۳ ساعت ۱۱:۲

اربعین کمال عاشوراست
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ظهر امروز یکشنبه 14 آبان ماه در جریان سفر استانی به کرمانشاه با حضور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان در سخنانی، نجات انسان ها از جهالت و گمراهی را فلسفه ی قیام امام حسین (ع) برشمرد و خاطر نشان کرد: همچنان که در زیارت اربعین نیز آمده است، امام حسین(ع) جان مایه ی خویش را در راه خدا بخشید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۵ ساعت ۸:۵۹

از داشتن برنامه منسجم و هدفمند تا تقویت و نگهداری سرمایه های عظیم جمعیت هلال احمر
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم وجود یک برنامه منسجم و هدفمند به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از فرصت های پیش رو برای خدمت و فعالیت های انساندوستانه در هلال احمر بر تقویت و حفظ سرمایه های عظیم این نهاد مردمی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۸ ساعت ۸:۳۳

برنامه مراسم ترحیم پدر نماینده ولی فقیه هلال احمر استان اعلام شد
در پی درگذشت مرحوم حاج عزیزالله اسدی پدر حجت الاسلام والمسلمین اسدالله اسدی، مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برنامه مراسم ترحیم و تشییع به شرح ذیل اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱ ساعت ۸:۲۱

تفاهمنامه همکاری مشترک هلال احمر با سازمان تبلیغات اسلامی در خراسان رضوی منعقد می شود
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در دیدار با مدیرعامل و مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آمادگی این سازمان برای انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک با هلال احمر در زمینه های مختلف فرهنگی و آموزشی امدادی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۳۰ ساعت ۸:۴۸

درپی درخواست رئیس و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال:
کمک 10 میلیارد ریالی رهبر معظم انقلاب به پناهجویان میانماری
در پی نامه رئیس و نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر به رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شرایط وخیم مسلمانان روهینگیا در اثر حوادث فاجعه‌آمیز میانمار، حضرت آیت الله خامنه‌ای مبلغ 10 میلیارد ریال به‌عنوان کمک به آوارگان مظلوم و بی‌پناه میانمار اختصاص دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۶ ساعت ۸:۳۴

آئین اختتامیه بیست وهشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر مرحله استانی ویژه دختران
مرحله استانی بیست وهشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم های برتر 20 شعبه استان در محل مرکز آموزشهای تخصصی مشهد مقدس برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت ۸:۵۸

قربانی کردن در عید فربان نماد مبارزه با تعلّقات نفسانی است
تهیه وقربانی یک راس دام توسط اعضای شورای فرهنگی هلال احمر خراسان رضوی به منظور کمک به خانواده های نیازمندان انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۹ ساعت ۱۰:۱

تفاهمنامه آموزشی میان هلال احمر استان ومرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی اجرایی می شود
نشست برنامه ریزی اجرای تفاهمنامه همکاری آموزشی میان هلال احمر و مرکز خدمات رفاهی استان باحضورمعاون آموزش و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ومعاون خانواده وامور فرهنگی حوزه علمیه خراسان رضوی در محل ساختمان صلح انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۶ ساعت ۱۴:۱۹

بازدید عضو مجلس خبرگان رهبری از مناطق زلزله زده خراسان رضوی
آیت ا.. حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی از مناطق زلزله زده استان و میزان پیشرفت در بازسازی آن بازدید نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۶ ساعت ۱۱:۱۳

ذیقعـــده الحـــرام مـــاه رأفـت رضـــوی
ماه شریف ذیقعده که یازدهمین ماه قمری است از ماه های حرام بوده و منتسب به خاندان امام علی بن موسی الرضا (ع) و دارای مناسبتهای معنوی و مذهبی فراوان است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ساعت ۱۳:۲۳

« مـولــود کــرامــت »:
چرا گناهان زائر امام رضا (ع) بخشیده می شود؟
دهه اول ماه ذیقعده الحرام در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است . چرا که این ماه با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه اهل بیت (ع) آغاز و پایان آن دهه ، مصادف با میلاد موفورالسرور امام ثامن حضرت علی بن موسی الرضا (ع ) است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۱ ساعت ۱۱:۴۹

زندگینامه حضرت فاطم معصومه (س(:
حضرت معصومه عليها السلام در اول سال 173 هجري قمري در مدينه چشم به جهان گشود.
پدرش امام هفتم شيعيان حضرت موسي بن جعفر عليه السلام و مادرش حضرت نجمه بود كه به علت پاكي و طهارت نفس به او طاهره مي گفتند.حضرت معصومه در 28 سالگي و در روز دوازدهم ربيع الثاني سال 201 هجري قمري در قم به شهادت رسيد كه امروز بارگاه ملكوتي و مرقد مطهرش همچون خورشيدي در قلب شهرستان قم مي درخشد و همواره فيض بخش و نورافشان دلها و جانهاي تشنه معارف حقاني است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳ ساعت ۸:۷

اعزام کاروان دختران آفتاب از شهر خورشید
تعداد 30 نفر از دختران منتخب عضو جوان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صبح امروز و طی مراسمی برای حضور در همایش دختران آفتاب در روز ولادت حضرت معصومه (س) به قم اعزام شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲ ساعت ۱۳:۳۳